هتل آوانی دیره دبی : هتل پنح ستاره آوانی در یکی از زیباترین و متنوع ترین مناطق دبی که بیشتر قسمت فرهنگی و تجاری دبی است، یعنی دیره قرار دارد. هتل آوانی کارکنانی مجرب و آموزش دیده داشته که به زبان های عربی، انگلیسی، آلمانی و ... مسلط هستند. از جمله امکانات و خدماتی که برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه می شوند میتوان به سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه رایگان در لابی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات مخصوص برای افراد معلول و کم توان، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، منشی تور، خدمات ویلچر، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... اشاره کرد.

هتل آوانی دیره دبی

اتاق های هتل آوانی دیره دبی

هتل آوانی دیره دبی به طور کلی دارای 216 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های آوانی
  • سوئیت های کینگ جونیور
  • سوئیت های کینگ اکسکیوتیو
  • سوئیت های آوانی سوپریر

اتاق های و سوئیت های این هتل پنج ستاره تخت خواب های شاهانه و فضایی بسیار زیبا و مدرن دارند.امکانات داخل این اتاق ها و سوئیت ها برای توریست ها و گردشگردان تور ارزان دبی شامل اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، آیپد، لپتاپ و ... می باشند.

اتاق های هتل آوانی دیره دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آوانی دیره دبی

استخر روباز این هتل روی پشت بام قرار داشته و هر ماه از سال باز است. همینطور مرکز آبگرم، اسپا، ماساژ، اتاق بخار و سالن بدنسازی در کنار استخر قرار دارند. رستوران هتل آوانی دیره دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری دبی سرو می کند. صبحانه ها نیز هر روز به صورت بوفه ای سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آوانی دیره دبی

دسترسی های نزدیک به هتل آوانی دیره دبی

جاذبه های گردشگری بسیاری نزدیک به این هتل پنج ستاره قرار دارند مثل نهر دبی، موزه دبی، مسجد بزرگ و ... . همینطور با توجه به قرار داشتن این هتل در منطقه دیره بسیاری از مراکز تجاری مثل بازار ادویه، بازار طلا و مراکز خرید لوکس نزدیک به هتل هستند. از هتل آوانی دیره دبی تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر فاصله است.