هتل آوانتگارد آنتالیا : هتل پنج ستاره آوانتگارد 140 هزار مترمربع مساحت داشته که هفتصد متر از خود را ساحل اختصاص داده است. این هتل برای میهمانانی که همراه خود حیوان خانگی نیز دارند، امکان اقامت داده و حیواناتی که تا پنج کیلوگرم وزن دارند میتوانند در هتل به راحتی اقامت داشته باشند. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل لوکس و مجلل از امکانات و خدماتی نظیر اتاق های کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل آوانتگارد آنتالیا

اتاق های هتل آوانتگارد آنتالیا

هتل آوانتگارد آنتالیا به طور کلی دارای 406 اتاق، سوئیت و ویلا بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های ممتاز
  • سوئیت های اجرایی
  • سوئیت های کینگ
  • پنت هاوس معمولی
  • پنت هاوس ممتاز

تمام اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای این هتل پنج ستاره به سمت دریا چشم انداز فوق العاده ای دارند. برای هر کدام از اتاق ها و ویلاها امکانات و خدمات خاصی در نظر گرفته شده که در کنار آنها امکانات یکسانی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... وجود دارند.

اتاق های هتل آوانتگارد آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آوانتگارد آنتالیا

هفت رستوران در این هتل قرار داشته که بسیار شیک و مجلل طراحی و دکور شده اند. رستوران اصلی این هتل به اسم وراندا انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و ... را آماده می کند. دیگر رستوران های این هتل انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، ایتالیایی، دریایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری برای سرگرمی و تفریح میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه شده اند که شامل سینمای خانوادگی و کودک، باشگاه ها کودکان و نوجوانان، سونا و جکوزی، استخر آب سرد، استخرهای روباز و سرپوشیده، ماساژ و اسپا، برنامه های شبانه، پارک آبی، باغ پرندگان، سالن بدنسازی، بولینگ و بیلیارد می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آوانتگارد آنتالیا

 دسترسی های نزدیک به هتل آوانتگارد آنتالیا

هتل آوانتگارد از ساحل گوینوک نه کیلومتر و 35 کیلومتر با آنتالیا قاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 45 کیلومتری با هتل می باشد.