هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel) , کوالالامپور

هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel) هتلی چهار ستاره در منطقه بوکیت بیتانگ  در خیابان تانک شین کوالالامپور مالزی واقع شده است. کوالالامپور پایتخت کشور مالزی می باشد که بزرگ ترین شهر مالزی نیز محسوب می شود از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری مهم کوالالامپور می توان به برج های دوقلوی پترونای , مناره کوالالامپور , میدان استقلال , مسجد نگارا , مسجد جامع کوالالامپور و مرکز تجارت جهانی پوترا اشاره کرد.

هتل در خیابانی واقع شده است که این خیابان پر از دکه های اغذیه فروشی و رستوران هایی به سبک های مختلف می باشد این هتل 18 باب اتاق دارد همه اتاق ها به سبک مدرن و سنتی تلفیقی دکور شده اند رنگ دیوارها و اثاثیه اتاق با دقت و ظرافت تمام و هماهنگ با هم انتخاب شده اند برای مثال اتاقی با دیوارهای رنگ سبز و زرد و نرده ها و چهارچوب های قهوه ای سوخته را مجسم کنید که مبلمان ها نیز به همین سبک و رنگ های متنوع تزیین و دکور شده است کف تمامی اتق ها پارکت می باشد و رنگ ان با دکور و دیوارها جلوه ای وِیژه و جذاب به اتاق ها بخشیده است.

موقعیت هتل به گونه ای است که با پای پیاده و با طی مسیری با صرف زمان 5 دقیقه به مرکز کنواسیون KL و برج های دقلو پتروناس خواهید رسید این مراکز از مکان های بسیار مهم و دیدنی شهر کوالالامپور هستند که به هیچ وجه نباید آن ها را از دست داد. فاصله هتل هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel) تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور نیز با خودرو حدودا 1 ساعت می باشد بنابراین به هنگام رفتن به فرودگاه زمان و میزان مسافت را حتما در نظر داشته باشید.

هتل هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel برای مسافران و گردشگران امکانات عمومی چون آسانسور , رستوران , اینترنت وای فای , خدمات خشک شویی و... را آماده کرده است تا مسافران به بهترین شکل بتوانند استراحت کنند و اقامتی با آرامش کامل تجربه کنند. در این هتل فضای عمومی هتل مثل لابی با فانوس هایی زیبا و آویزان تزیین شده است که هتل را بیش از پیش زیباتر می کند در حیاط هتل نیز آبگیری ساخته شده و در اطراف آن صندلی هایی برای استراحت و نشستن مهمانان در نظر گرفته اند.

تمامی اتاق ها با امکاناتی مثل اینترنت وای فای , مینی بار , صندوق امانات , تلفن مستقیم و داخلی , تلوزیون کابلی , لوازم مورد نیاز برای تهیه چای و قهوه مثل چای ساز و... و سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز شده اند هر اتاق دارای اتاق اختصاصی و دوش می باشد در همه حمام وسایل مورد نیاز تهیه شده و در حمام گذاشته شده است.

نکته ای در این هتل حائز اهمیت است و تقریبا کمتر هتلی این ویژگی را در جهان دارد بوی چوب های استوایی اتاق ها و محیط هتل است این رایحه دل انگیز از این جهت می باشد که تمامی چوب مورد استفاده در هتل اعم از مبل و کف اتاق , چهار چوب در , در و تخت از چوب های استوایی بهره برده شده است.

هتل هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel) علاوه بر امکانات و خدماتی که برای مهمانان در نظر گرفته است امکانات دیگری نیز دارد این امکانات و خدمات شامل اتاق ماساژ , میز تور , اجاره اتومبیل , خدمات اتاق , ناهار بسته بندی شده برای بردن به مکان های دیگر , میز پذیرش بیست و چهار ساعته , خدمات بلیط , نگهداری چمدان های مسافرین , خدمات نگهداری و پرستاری از کودکا ن , خشک شویی , اتو سرویس , دستگاه فکس , دستگاه کپی , مجموعه لباس عروس برای افرادی که می خواهند مراسم عروسی خود را در این هتل برگزار کنند , روزنامه , صندوق امانات , اتاق برای غیر سیگاری ها , امکانات مخصوص مهمانان با شرایط خاص مثل معلولین , اتاق خانواده , آسانسور , تهویه مطبوع هوا , محیطی مخصوص برای افراد سیگاری , رستوران پشت بام هتل که انواع غذاهای اروپایی م مالزیایی دارد , می باشد.

صبحانه این هتل به صورت بوفه سرو می شود و ناهار و شام هتل در رستوران و به صورت منوی انتخابی قابل سفارش می باشد. هتل هتل آنگون بوتیک (Anggun Boutique Hotel) با نزدیک ترین فرودگاه کوالالامپور یعنی فرودگاه بین المللی کوالالامپور 18 کیلومتر فاصله دارد ایستگاه KTM نیز 2 کیلومتر با هتل فاصله دارد که تنها با پای پیاده 10 دقیقه زمان لازم خواهید داشت . 

برای یک انتخاب مطمئن برای تعطیلات خود از تور مالزی سایت لست تورز دیدن فرمایید و با ما در ارتباط باشید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@