هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره آمری پلازا در منطقه سابورتالو تفلیس گرجستان قرار داشته و به خاطر قرار داشتن در موقعیت بسیار خوب، چشم انداز زیبایی به سمت شهر، باغ و یا رودخانه دارد. از جمله خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه داده و دلیلی برای محبوبیت بین توریست ها و گردشگران تور گرجستان شده است شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کارکنان ماهر و چند زبانه، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، صرافی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

اتاق های هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان، اتاق هایی بسیار لوکس و جادار برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد. این هتل سه ستاره داخل اتاق های خود امکانات مشابهی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه و یخچال، تلویزیون ماهواره ای، میز اتو، نشیمن جدا و بزرگ، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... برای میهمانان تور گرجستان ارائه میدهد.

اتاق های هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان در این هتل از امکانات رفاهی خوبی مثل سالن بدنسازی، زمین بازی برای کودکان، سالن اسپا، ماساژ، استخر، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند. همینطور رستوران های این هتل هر روز صبح صبحانه های مفصل و به صورت بوفه ای سرو کرده و برای دیگر وعده ها، انواع غذاهای بین المللی، محلی و آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های متنوع آماده می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل آمری پلازا تفلیس گرجستان

هتل آمری پلازا سه ستاره تفلیس گرجستان در فاصله سه کیلومتری باغ وحش و سالن تئاتر و اپرا و بالی می باشند. فرودگاه بین المللی این شهر نیز در فاصله هفده کیلومتر از این هتل سه ستاره قرار داشته و دسترسی های خوب و بسیار نزدیکی برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان دارد.