هتل آلیانس تفلیس : هتل سه ستاره آلیانس، در منطقه مسکونی سبز شهر تفلیس قرار داشته و تا شهر قدیمی ده دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های روسی، انگلیسی و گرجی مسلط بوده و به میهمانان و توریست های تور گرجستان خود امکانات و خدماتی نظیر اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسات، سالن ارایشی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها و ... ارائه میدهند.

هتل آلیانس تفلیس

اتاق های هتل آلیانس تفلیس

هتل آلیانس تفلیس به طور کلی دارای 27 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره دارای کفپوش چوبی بوده و به صورت رایگان اینترنت بی سیم در اتاق ها ارائه میدهند. امکاناتی که به صورت مشابه برای تمام اتاق های این هتل ارائه شده تا توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان راحت باشند شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزکار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل آلیانس تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آلیانس تفلیس

هتل آلیانس در رستوران خود به صورت روزانه و مفصل صبحانه ارائه میدهد. دیگر وعده های غذایی آن شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی همراه با دیگر نوشیدنی های مختلف گرم و سرد می باشند که برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی این هتل میتوان به سالن بیلیارد، باربیکیو روی پشت بام، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل آلیانس تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل آلیانس تفلیس

هتل آلیانس چهار ستاره تفلیس از فرودگاه بین المللی شهر 22 کیلومتر فاصله دارد.