هتل آسیا پاتایا : این هتل در پاتایا روی یک صخره بزرگ بین باغ های سرسبز و گرمسیری ساخته شده که درست روبروی خلیج تایلند است. هتل آسیا پاتایا سال 2004 مورد بازسازی قرار گرفته و اکنون از امکانات و خدمات بهتر و مدرن تری بهره میبرد. هتل آسیا پاتایا سیصد اتاق و دویست سوئیت داشته که به هرکدام از آنها به صورت شبانه روزی خدمات ارائه میدهد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی بوده و همینطور تعدای مرکز خرید، چند سالن جلسات، پارکینگ، رستوران کودکان و ... دارد. کارکنان هتل نیز بسیار باتحربه و مهربان هستند و شما را در داشتن سفری آرام و لذت بخش همراهی میکنند.

هتل آسیا پاتایا

اتاق های هتل آسیا پاتایا

اتاقهای این هتل لوکس و مدرن کف پوش های چوبی داشته و چشم اندازی به دریا و یا باغ دارند. همینطور سرویس دهی به آنها شبانه روزی بوده. از امکانات داخلی اتاق ها، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، مبلمان و تخت راحتی، حمام سنگ مرمر و تلفن ها خط مستقیم میباشد.

اتاق های هتل آسیا پاتایا

امکانات تفریحی و رستوران های هتل آسیا پاتایا

امکانات تفریحی این هتل بسیار بروز و پیشرفته بوده و هیچگاه اجازه نمیدهد که حوصله تان سر برود. هتل آسیا بازی اسنکور که مورد علاقه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور پاتایا میباشد را داشته، همینطور قایق سواری، بازی های تنیس و گلف، استخر روبازی، مینی گلف، ساحل خصوصی، کلاب های تفریحی، ماساژ درمانی و سالن ورزشی را نیز ارائه میدهد. رستوران ساحلی هتل نیز بهترین غذاهای دریایی و کافه ها نوشیدن های گرم و سرد را برای شما با منظره دریا سرو خواهند کرد.