از ویژگی های بارز این هتل 5 ستاره استخر روباز، مرکز اسپا و باشگاه سلامتی میباشد به جز این موارد علت های بسیاری موجب شده تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد تا به سطح خدمات جهانی برسد. از نظر دسترسی فاصله فرودگاه International تا هتل تنها ده دقیقه و نزدیک به مرکز خرید نایف است.

سرویس اتاق های Asiana Hotel

برای داشتن اقامتی مملو از شادی و آرامش به این هتل اطمینان کنید. همه اتاق ها به رنگ خاکی طراحی شده و تهویه مناسب دارند و مجهز به تلویزیون و مینی بار پر از نوشیدنی خنک حمّام و دستشویی مدرن هستند.

همه چیز برای رفاه شما در هتل آسیانا فراهم شده شما میتوانید همراه با نوشیدن آبمیوه مورد علاقه خود کنار استخر دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرید و یا از اپای مرکزی استفاده کرده و خستگی در کنید. خدمات اسپا ، سونا و جکوزی برای خانم ها و آقایان ساعت بندی شده. به همین خاطر بیشتر مورد استقبال خانواده های مسلمانی که با تور دبی سفر کرده اند میباشد.

میتوانید از سرویس رستوران به صورت جداگانه غذاهای لذیذ و International سفارش دهید و نوش جان کنید.

هتل آسیانا اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان به میهمانان عرضه میکند. کارکنان رفتاری مناسب با میهمانان داشته و میتوانند راهنمای خوبی برای شما داشته باشند و از اینکه بتوانند کمکی کنند خوشحال میشوند. کارکنان به زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره ای، ژاپنی، هندی، انگلیسی، عربی مسلط هستند.

سرویس دهی های آسیانا

کارائوکه، نایت کلاب/دی جی، بار، رستوران، اجاره اتومبیل، تاکسی به فرودگاه، تبدیل کردن ارز،منشی تور، نگهداری کردن از چمدان ها، سرویس مستخدم، رختکن، خدمات نگهداری از فرزندان شما، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، اتوی بخار لباس ها، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس و فوتوکپی،مرکز زیبایی و آرایشگاه.

آدرس :

Salahuddin Street, Dubai, United Arab Emirates