هتل آرورا کوش آداسی : هتل چهار ستاره آرورا مثل دیگر هتل های لوکس کوش آداسی ساحل اختصاصی دارد. هتل آرورا کوش آداسی نزدیک به شهر تاریخی ایفیسوس بوده و خدمات پذیرش را شبانه روزی انجام میدهد. کارکنان هتل رفتاری بسیار مناسب داشته و حداقل میتوانند به 3 یا چهار زبان خارجی صبحت کنند. هتل آرورا کوش آداسی خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خدمات ویژه برای معلولین، اینترنت و پارکینگ رایگان و خدمات سالن بزرگ برای برگزاری نشست ها و مراسمات شما را دارد.

هتل آرورا کوش آداسی

اتاق های هتل آرورا کوش آداسی

این اتاق ها به زیبایی و با استفاده از رنگ قرمز دکور و طراحی شده اند. به خاطر وجود پنجره های بزرگ در اتاق ها شما میتوانید دید خوبی به سمت دریا و استخر هتل آرورا کوش آداسی داشته باشید. ویژگی مثبت اتاق های این هتل ارائه سرویس به صورت شبانه روزی میباشد. امکانات داخلی اتاق ها، سیستم تهویه هوای پیشرفته، مینی بار و یخچال، فضای بزرگ، تلوزیون بزرگ ماهواره ای و حمام لوکس و مجهر میباشد.

اتاق های هتل آرورا کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل آرورا کوش آداسی

این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده داشته که متناسب برای همه فصول میباشد. همینطور سالن بدنسازی مجهز، مرکز اسپا و ماساژ، استخر مخصوص برای کودکان، میز تنیس و تراس حمام آفتاب در ساحل دریای اژه. کافه های هتل آرورا نزدیک به یکی از استخر های هتل بوده و بهترین نوشیدنی ها را داشته و شبانه روزی سرویس میدهد. همینطور رستوران های آن انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و بسیار خوب ترکی و بین المللی را برای شما توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی سرو میکند.