هتل آرسیما هوم استانبول : هتل سه ستاره آرسیما هوم، برای هر مسافری که اقامتی ارزان در استانبول می خواهد، بسیار مناسب می باشد. این هتل در سال 2011 در منطقه شیشلی ساخته شده است. خدمه هتل آرسیما هوم به زبان های انگلیسی و ترکی صبحت می کنند. سرویس دهی و پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می شوند. خدماتی که به میهمانان و توریست های تور استانبول با اقامت در این هتل ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، صرافی، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از چمدان ها و ... می باشند.

هتل آرسیما هوم استانبول

اتاق های هتل آرسیما هوم استانبول

هتل آرسیما هوم استانبول به طور کلی دارای 35 اتاق و سوئیت است. تمام این 35 اتاق هتل آرسیما هوم شیشه های دوجداره داشته و بسیار تمیز و مجهز هستند. اتاق ها و سوئیت های این هتل به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو دخته
  • اتاق های استاندارد
  • سوئیت ها

برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول تمام امکانات و خدماتی که در طول یک سفر و داشتن اقامتی راحت لازم است، ارائه شده اند. از جمله این خدمات میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل آرسیما هوم استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آرسیما هوم استانبول

این هتل سه ستاره برای سرگرم کردن میهمانان خود امکانات تفریحی مثل استخر، ماساژ، سونا و جکوزی، اسپا و آبگرم، حمام ترکی و ... را فراهم کرده است. رستوران و کافه هتل محیطی دلنشین و آرام دارد. منوی غذایی ارائه شده شامل انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آرسیما هوم استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل آرسیما هوم استانبول

از این هتل سه ستاره تا مرکز همایش های لطفی کردار پنج دقیقه و تا ایستگاه مترو عثمان بی پنجاه متر فاصله است. خیابان استقلال و برج ساعت نیز یک کیلومتر با هتل قاصله دارند. از فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل آرسیما هوم استانبول شانزده کیلومتر فاصله است.