هتل آدریاتیک پاتایا : هتل آدریاتیک، هتلی ساحلی بوده، در ساحل معروف جومتین. همینطور با پارک این منطقه پنج دقیقه فاصله دارد. توریست ها و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، از امکانات و خدماتی مثل خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ و اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایشی، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری برخوردار هستند.

 هتل آدریاتیک پاتایا

اتاق های ‏ هتل آدریاتیک پاتایا

این هتل پاتایا، 407 اتاق با دکوراسیون و طراحی اروپایی داشته که به چند دسته اتاق های کینگ سایز، دو تخته، یک نفره و ... تقسیم می شود. همینطور امکاناتی که داخل این اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور پاتایا ارائه شده، شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشد.

اتاق های ‏ هتل آدریاتیک پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدریاتیک پاتایا

رستوران این هتل، انواع غذاهای سنتی، دریایی و بین المللی را با چشم اندازی از شهر زیبای پاتایا، برای میهمانان خود آماده می کند. همینطور میهمانان هتل آدریاتیک تور تایلند میتوانند اوقات فراغت خود را در استخر روباز، سالن بدنسازی، استخر شنای کودکان، سونا و جکوزی، اتاق بازی کامپیوتری و سالن ماساژ بگذرانند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل آدریاتیک پاتایا

دسترسی های نزدیک به ‏ هتل آدریاتیک پاتایا

این هتل تا خیابان معروف واکینگ پاتایا و مرکز خرید سنترال فستیوال نهایت بیست دقیقه فاصله دارد. همینطور فاصله بین فرودگاه بین المللی شهر پاتایا تا هتل آدریاتیک، دو ساعت است.