نکات مهمی که در سفر به کیش باید بدانید : کیش یکی از جزیره های خلیج فارس است. این جزیره که در زمان قدیم آن را به قیس می شناختند در دوازده کیلومتری کرانه شیبکوه قرار داشته و از دوران هخامنشیان تحت سلطه ایرانیان بوده است. امروزه این جزیره یکی از مهم ترین و بهترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی در قسمت جنوبی ایران بوده و سالانه یک میلیون توریست و گردشگر تور کیش وارد آن می شوند. اما آیا واقعا این جزیره را می شناسید؟ بهتر است قبل از اینکه به هر مقصدی سفر کنید، درباره آن تحقیق کرده و نکات مهم درباره آن را بدانید. این کار در مورد جزیره کیش نیز به همین صورت است. یک سری نکات مهم درباره سفر به کیش هست که باید بدانید. 

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش

توریست ها و گردشگران میتوانند برنامه سفر و تور خود را بین اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه برنامه ریزی کنند. جزیره کیش بین این ماه ها بهترین آب و هوا را بین دیگر ماه های سال دارد. 

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی

بهتر است توریست ها و گردشگران از تور ارزان کیش برای سفر به این جزیره استفاده کنند تا سفری با هزینه کمتر داشته باشند. هزینه سفر به صورت شخصی گران تر است. 

سفر به کیش با تور بهتر است یا شخصی

تور کیش شامل چه خدماتی ارائه میدهد؟

از جمله خدماتی که توریست ها و گردشگران میتوانند با تور کیش لست تورز بدست آورند شامل اقامت هتل همراه با صبحانه، استقبال فرودگاهی، خدمات گردشگری با هزینه جدا، تخفیف برای بازدید از مراکز دیدنی، رستوران ها، پارک دلفین ها و ... . همینطور بعضی از تورها نیز وعده های غذایی ناهار و شام برای توریست های خود در نظر میگیرند. هزینه پکیج تورها هم در ایام سال متفاوت می باشد. 

تور کیش شامل چه خدماتی ارائه میدهد؟

پرواز از تهران به کیش چقدر طول می کشد؟

حداقل حدود یک ساعت و نیم از تهران تا کیش طول می کشد. در این مدت میهمان داران از شما با یک وعده غذایی سبک پذیرایی می کنند. 

پرواز از تهران به کیش چقدر طول می کشد؟

شنا کردن در آب ‌های جزیره کیش خطرناک است؟

برای توریست ها و گردشگران کیش پیشنهاد می کنیم که اگر مایل به شنا کردن هستند، از اماکن شخصی ساحل جزیره استفاده می کنند، مثل پلاژ بانوان یا پلاژ آقایان. خوشبختانه آب های ساحلی این جزیره کوسه خطرناک نداشته و شما میتوانید با خیال راحت در دریا شنا کنید. کوسه هایی که گاهی اوقات در این جزیره دیده می شوند از ماهی های کوچک تغذیه کرده و نیازی به نگرانی برای شنا گران نیست. اما در زمان شنا در آب های کم عمق و یا راه رفتن در آن مراقب توتیا باشید. 

شنا کردن در آب ‌های جزیره کیش خطرناک است؟

هزینه ها در جزیره کیش به چه صورت است؟

نسبت به شهر تهران و دیگر شهرهای کشور، میانگین هزینه کالاها و خدمات عمومی، میوه ها، رستورن ها، مواد غذایی، حمل و نقل و .. در جزیره کیش کمی بالاتر است. همینطور لوازم الکترونیکی مثل موبایل، دوربین های دیجیتال، لپ تاپ و ... نیز مثل تهران و یا گران تر بوده. هزینه پوشاک نیز بین ده تا بیست درصد از دیگر شهرها ارزان تر می باشد. 

هزینه ها در جزیره کیش به چه صورت است؟