معروف ترین پارک های آبی تفلیس : پایتخت کشور گرجستان، تفلیس، از محبوب ترین شهرهای این کشور بوده که سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران سراسر جهان را به خصوص از ایران به سمت خود جذب کرده است. هدف توریست ها و گردشگران سراسر جهان از سفر به این شهر، تفریح و هیجان به همراه امنیت کامل است. تفلیس جاذبه های تفریحی فوق العاده و بروزی داشته و شما را در پایان سفر سرگرم خواهد کرد. اینبار برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان اقدام به معرفی معروف ترین پارک های آبی تفلیس کرده ایم تا در سفر خود به این شهر زیبای گرجستان لذت ببرند. 

پارک آبی جینو پارادایز تفلیس

این پارک آبی تفلیس در واقع یک مجتمع چند منظوره و ترکیبی از یک پارک آبی بزرگ، مرکز سلامتی، اسپا، باشگاه بدنسازی و فود کورت می باشد. بهترین پارک آبی تفلیس، پارک آبی جینو پارادایس به همراه تمام امکانات سرگرم کننده بروز و جدید است. در این پارک آبی میتوان هر سرگرمی که بخواهید متناسب برای هر سنی پیدا کنید و لذت ببرید. از دیگر ویژگی های خوب این پارک آبی میتوان به چهار فصل بودن آن اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان میتوانند هفت روز هفته از ساعته ده صبح تا نه شب از این پارک آبی تفلیس نهایت استفاده را کرده و لذت ببرند. 

پارک آبی جینو پارادایز تفلیس

پارک آبی متاسمیندا تفلیس

یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین پارک های آبی شهر تفلیس که بیشتر از پارک جینو پارادایس بین توریست ها و گردشگران و مردم محلی محبوبیت دارد، پارک آبی متاسمیندا می باشد. این پارک آبی کامل و مجهز در بالای Mtatsminda Plateau قرار داشته و برای یک تفریح خوب بعد از ظهری کاملا مناسب می باشد. دور و اطراف این پارک آبی را کافه ها و رستوران های زیادی با انواع و اقسام منوهای مختلف با قیمت های مناسب گرفته اند. بنابراین شما میتوانید بعد از کلی تفریح و سرگرمی در این پارک آبی در یکی از کافه های اطراف یک وعده غذای خوشمزه گرجی امتحان کنید. اگر همراه با خانواده و فرزندان خود به تفلیس سفر کردید، حتما سری به این پارک آبی بزنید. این پارک آبی تفلیس هفت روز هفته به صورت 24 ساعته باز می باشد.

پارک آبی متاسمیندا تفلیس

پارک آبی آکوا پارک تفلیس

از دیگر پارک های آبی معروف در تفلیس، پایتخت گرجستان میتوان پارک آبی آکوا پارک که به اسم یورو پارک نیز شناخته می شود اشاره کرد. این پارک آبی تفلیس بیرون از شهر و بین ایستگاه های متروی دیدوب و گوتسیردزه می باشد. اگر در فصل تابستان به تفلیس سفر کرده اید و میخواهید از گرمای تابستانی آن فرار کنید، پیشنهاد ما به شما پارک آبی آکوا است. پارک آبی آکوا چهار استخر مختلف، سالن بدنسازی، رودخانه مصنوعی، جکوزی و اسپا، ماساژ و قسمت های مختلف برای کودکان و بزرگسالان می باشد. این پارک آبی هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هشت شب باز بوده و هزینه ورودی آن برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان در طول هفته سی لاری و آخر هفته ها چهل لاری می باشد. همینطور کودکان زیر هفت سال میتوانند رایگان وارد این پارک شوند. 

پارک آبی آکوا پارک تفلیس