معروف ترین سواحل هند برای تعطیلات : کشور هند به جز تاج محل و دیگر بناهای تاریخی خود، جاذبه های خوب و معروف دیگری هم دارد. میتوان گفت هند بهترین سواحل را برای گذراندن تعطیلات خانواده ها و دوستان داشته و تفریح بسیار بزرگ و خوبی برای آن ها تدارک دیده اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بهترین و معروف ترین سواحل هند برای گذراندن تعطیلات را به توریست ها و گردشگران تور هند معرفی کنیم تا از سفر خود به این کشور نهایت لذت را برده و سفری به یاد ماندنی و فوق العاده را داشته باشند. 

ساحل باگا هند

از بهترین سواحل گوا میتوان به ساحل باگا اشاره کرد. باگا یکی از محبوب ترین سواحل شهر بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری هند بوده که بیشتر مقصد افرادی است که دوست دارند تعطیلات خود را در کنار سواحل خوب هند بگذرانند. این ساحل معمولا بهترین آفرها را برای رزرو تعطیلات دارد. در ساحل باگا هند میتوان کلبه های ساحلی برای اقامت، غرفه های غذا، مسابقات ماجراجویانه، تفریحات ورزشی آبی و غیر آبی و ... پیدا کرد. این ساحل همیشه شلوغ و مملو از توریست و گردشگر بوده، به همین خاطر اگر به دنبال ساحلی آرام هستید، ساحل باگا را انتخاب نکنید. 

ساحل باگا هند

ساحل ماندارمانی هند

ساحل ماندارمانی، یک ساحل شناخته نشده بین توریست ها و گردشگران بوده اما به تازگی بازدیدکنندگان بیشتری از قبل دریافت می کند. این ساحل در فاصله سیزده کیلومتری در ایالت بنگال غربی قرار داشته و عنوان طولانی ترین ساحل هند را دارد. ساحل ماندارمانی بهترین مکان برای پیاده روی طولانی است. در این ساحل طولانی، عمق ماسه های بسیار زیاد بوده و امکانات ورزشی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران دارد. از جمله محبوب ترین تفریحات این ساحل میتوان به جت سواری، بنانا سواری و پاراسیلینگ اشاره کرد. ماشین و دوچرخه نیز میتوانند وارد ساحل شوند. 

ساحل ماندارمانی هند

ساحل کووالام هند

اگر به دنبال بهترین ساحل این کشور می گردید، ساحل کووالام را انتخاب کنید. این ساحل یکی زیباترین و بهترین مناظر طبیعی و دریا را داشته و اگر از دور به ان نگاه کنید، انگار بوم نقاشی میبینید. غروب آفتاب در این ساحل یکی از زیباترین صحنه هایی خواهد بود که تاکنون دیده اید. این ساحل بین توریست ها و گردشگران تور ارزان هند برای درمان های آیورودا معروف است. همینطور سال های ماساژ و مراکز خرید بسیار خوبی در این منطقه قرار دارند. 

ساحل کووالام هند

ساحل راداناگار هند

رومانتیک ترین ساحل هند، بی شک جزیره هاولاک، ساحل رادانگار است. این ساحل شاعرانه تین ساحلی است که تاکنون دیده اید. هرچند مثل ساحل های گوا بازدیدکننده بسیاری نداشته اما اگر تنها یکبار از آن دیدن کنید، قطعا عاشق آن خواهید شد. جنگل ها، طبیعت و آب های زلال آبی رنگ این ساحل شما را مات و مبهوت خود نگه میدارد.

ساحل راداناگار هند

ساحل پالولم هند

آرامش واقعی را در ساحل پالولم که در قسمت حنوبی گوا قرار دارد پیدا کنید. این ساحل درختان بلند نخل و جنگل های بسیار زیبایی دارد. ساحل پالولم یکی از آرام ترین سواحل گوا بوده و همینطور پناهگاهی برای حیات وحش کوتیگائو بوده که نزدیک به این ساحل قرار دارد و سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. 

ساحل پالولم هند