مسافرت گروهی با قطارهای بین المللی : مسافرت های دسته جمعی یا گروهی به هر مقصدی بسیار بهتر و جذابتر از مسافرت به تنهایی است. همینطور مسافرت کردن به صورت گروهی مزایایی هم مثل کمتر شدن هزینه ها، تقسیم شدن کارها، خوش گذرانی بیشتر و ... دارد.  مسافرت های گروهی با قطارهای بین المللی نیز بسیار هیجان انگیز و پرطرفدار هستند! بسیاری از خانواده ها و دوستان که قصد سفر گروهی دارند، سعی می کنند در یک کوپه و یا در یک ردیف بنشینند تا بیشتر به ان ها خوش بگذرد. اما نکاتی در مسافرت گروهی با قطارهای بین المللی هست که لست تورز در ادامه برای توریست ها و مسافران بین المللی شرح میدهد :

  • مسافرانی که قصد سفر به صورت گروهی را دارند باید به مراکز فروش بلیت که در سراسر کشور می باشد مراجعه کرده و بعد از اینکه تمام مدارک مرتبط را ارائه دادند، بلیت گروهی خود را دریافت کنند. 
  • به مسافرانی که به صورت گروهی سفر می کنند، تقریبا ده درصد تخفیف داده می شود. این تخفیف برای درخواست کنندگان بلیت های گروهی یکسره و یا دوسره یکسان می باشد. 
  • تعداد مسافران گروهی باید بیشتر از ده نفر باشد تا بتوان بلیت گروهی برای آن ها صادر کرد. همچنین باید این نکته را در نظر بگیرید که خردسالان جزو گروه نبوده و اگر والدین بخواهند فرزندانشان را همراه خود بیارند، باید بلیت های جداگانه و البته نیم بها برای آن ها تهیه کنند. 
  • اگر یک و یا چند نفر از اعضای گروه، از مسافرت گروهی با قطارهای بین المللی انصراف دهند، بلیت و یا بلیت ها تنها استرداد نشده و تمام بلیت اعضای گروه با هم استرداد داده می شوند. 
  • بلیت های گروهی برای یک و یا چند نفر صادر نشده و همینطور هر تغییری باید روی تمام بلیت برای همه اعضای گروه اعمال شود.
  • تاریخ اعتبار این بلیت های گروهی از زمانی که صادر شده دو ماه و مهلت استرداد آن نیز تا شش ماه بعد از تاریخ حرکت کردن قطار می باشد. 

مسافرت گروهی با قطارهای بین المللی

لست تورز ارائه دهنده بهترین و ارزان ترین تور لحظه آخری بوده و تنوع زیادی در مقاصد محبوب توریستی و ... دارد.