مرکز خرید پروفیلو استانبول : استانبول از مراکز خرید متنوعی برخوردار بوده که همین باعث شده تا به یکی از شهرهای توریستی ترکیه و بهشتی برای پاساژ گردان و عاشقان خرید باشد. یکی از این مراکز خرید معروف در استانبول که توانسته بسیاری از توریست های و گردشگران را به سمت خود جذب کند، مرکز خرید پروفیلو است. این مرکز خرید یک مجموعه کامل از فروشگاه ها و امکانات تفریحی می باشد که نظیر آنها را جای دیگر ندیده اید. پروفیلو یکی از بزرگ ترین و خاص تری مراکز خرید استانبول در محله کسب کار مجیدیه کوی بوده که در سال 1997 میلادی ساخته شده و شش طبقه دارد. این مرکز خرید در ابتدا 110 هزار متر مربع مساحت داشت اما چندی بعد به فضای سرپوشیده آن اضافه شده و مساحت آن به 117 هزار مربع رسید. در ادامه همراه لست تورز باشید تا بیشتر درباره این مرکز خرید و امکانات رفاهی اش بدانید. 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

فروشگاه ها و محصولات این مرکز خرید

تقریبا 239 فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. بهترین و معروف ترین برندهای ترکی و بین المللی را میتوان در این مرکز خرید پیدا کرد. از جمله برندهای معروف که در این مرکز خرید فعالیت می کنند میتوان به زارا، منگو، آدیداس، نایک، پوما و ... اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور استانبول در این مرکز خرید میتوانند انواع و اقسام محصولات و کالاهای الکترونیک، پوشاک مخصوص زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم جانبی الکترونیکی، سلامت، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، دوربین، جواهرات و زیورآلات و ... را پیدا کنند که در مرکز خرید پروفیلو استانبول به فروش میرسند. 

فروشگاه ها و محصولات این مرکز خرید

پروفیلو یک مجموعه کامل تفریحی است!

یکی از بهترین مراکز خرید شهر استانبول چه از نظر خرید و چه از نظر تفریحی، مرکز خرید پروفیلو می باشد. در این مرکز خرید امکانات تفریحی پیدا خواهید کرد که نظیرش را هیچ جای استانبول ندیده اید. انواع برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری در روزهای خاصی در این مرکز خرید برگزار می شوند. آنقدر امکانات سرگرم کننده و تفریحی در این مرکز خرید هست که میتوان ساعات دلپذیر و جذابی را در کنار خانواده داشت. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در این مرکز خرید میتوانند هفت سالن سینما، 43 رستوران و فست فود با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و ترکی، آتلیه های عکاسی مختلف حرفه ای، سالن تئاتر برای جوانان، سمینارهای رایگان علمی و پزشکی، برنامه های نقاشی و دوره های مختلف آموزشی از برنامه های دیگر، سالن بولینگ به همراه بیست خط، شانزده سالن بیلیارد، سه سالن تئاتر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 1500 اتومبیل در 2200 مترمربع مساحت، استخر، سالن ورزشی سرپوشیده، پارک بازی کودکان و ... پیدا کنند. 

پروفیلو یک مجموعه کامل تفریحی است!

ساعات بازدید از مرکز خرید پروفیلو استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از مرکز خرید پروفیلو کلان شهر ترکیه دیدن کنند.