مرکز خرید نرگس باکو : این مرکز خرید درست در مرکز شهر باکو قرار داشته و برای خریدهای کوچک ساخته شده است. مرکز خرید نرگس در میدان فواره ها دارای بوتیک ها و مغازه های شناخته شده ای داشته که باعث شده توریست ها و گردشگران تور باکو چه برای خرید و چه برای استراحت و تفریح به این مرکز خرید روی بیاورند. اسم این مرکز خرید در اصل Nargiz بوده که مشتق شده از اسم گل نرگس می باشد. مرکز خرید نرگس مملو از رستوران ها و کافه های مختلف بوده که بین آن ها شعبات معروف بسیار است. 

مرکز خرید نرگس باکو

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید نرگس

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری باکو میتوانند اجناسی ارزان و باکیفیت از مرکز خرید نرگس پیدا کنند. مرکز خرید نرگس باکو دارای شعباتی از برندهای معروف مثل زارا، برشکا، آدیداس، نایک، کوتون، پوما، ال سی وایکیکی، ریباک و ... می باشد. مغازه ها و بوتیک های این مرکز خرید در زمینه های مختلف پوشاک زنانه، مردانه بچگانه، اسباب بازی، عطر و ادکلن، جواهرات و ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل و ... فعالیت می کنند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید نرگس

رستوران ها و کافه های مرکز خرید نرگس

مرکز خرید نرگس باکو دارای چندین رستوران با تراس باز در طبقات بالا می باشد که از شیشه و بتن ساخته شده اند. با بازدید از این مرکز خرید هرگز خسته و گرسنه نخواهید ماند. آنقدر تنوع رستوران در آن زیاد بوده که انتخاب کردن برایتان سخت خواهید شد. پیشنهاد لست تورز به شما اگر اهل فست فود هستید، رستوران روی پشت بام به اسم مک دونالد است. همینطور این مرکز خرید یک پارکینگ زیرزمینی نیز دارد. 

رستوران ها و کافه های مرکز خرید نرگس

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید نرگس باکو

توریست ها و گردشگران تور ارزان باکو میتوانند از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید که در میدان چشمه کنار کلیسای کوچکی قرار گرفته، دیدن کنند.