مرکز خرید فروم استانبول : یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید استانبول در خیابان بایرامپاشا به وسعت 495 هزار متر مربع با بهرتین ویا کیفیت ترین محصولات و برندهای داخلی و خارجی معروف مرکز خرید فروم استانبول میباشد که پنج هزار نفر در آن فعالیت میکنند. بیشتر از 280 برند در این مرکز خرید شعبه داشته و بازدیدی میلیونی دارد. علاوه بر این ها محصولات ایکیا را هم میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید. بسیاری از فستیوال ها و مراسم ها مهم مثل کنسرت ها و .. در استانبول در این مرکز خرید برگزار میشود.

مرکز خرید فروم استانبول

آکواریوم تونلی مرکز خرید فروم استانبول :

یکی از سرگرمی ها و جاذبه های خول این مرکز خرید آکواریوم زیر آی آن است. این تونل 270 درجه در عمق دریا میباشد و شما میتوانید به تماشای آبزیان و ماهی های زیبا و رنگارنگ ساعت ها بنشینید. علاوه بر این آکواریوم تونلی بزرگ، فضای بزرگی که به کنسرت ها، مراسم ها و فستیوال ها اختصاص داده شده این مکان را توریستی تر کرده و روزانه بازدید فراوانی از توریست های تور استانبول دریافت میکند. اگر از کمی عقب تر به این مرکز خرید نگاه کنید لوگوی آن که بالن ها بسیار بزرگ در آسمان هست را میبنید.

آکواریوم تونلی مرکز خرید فروم استانبول

برندهای موجود در مرکز خرید فروم استانبول :

بسیاری از برندهای معروف دنیا مثل زارا، ام اند اس، سی اند ای و غیره در این مرکز خرید شعبه دارند. بعلاوه پارکینگی با گنجایش 5500 اتومبیل را دارد. از دیگر جاذبه های آن آسمان خراش بزرگ است که بلندترین ارتفاع را داشته و اگر بالای آن بروید تنگه بسفر را زیر پای خود خواهید دید. البته سرگرمی هایی نیز برای کودکان و نوجوانان ترتیب داده شده مثل پارک ژوراسیک، اتاق بازی کودک، اسکی روی یخ و سینما و رستوران که این مرکز خرید را خاص تر میکند.

ساعات کاری و آدرس مرکز خرید فروم استانبول

Mimarsinan Mahallesi, Davutpaşa Caddesi No:47, 34400 Esenler/İstanbul, Turkey

از ده صبح تا ده شب