مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور : یکی از قدیمی ترین اما بهترین مراکز خرید سنگاپور، مرکز خرید فار ایست پلازا می باشد. این مرکز خرید سال 1982 میلادی با ششصد فروشگاه و مغازه افتتاح شده و اکنون یکی بهترین مراکز خرید سنگاپور است. سنگاپور یکی از مدرن ترین کشورهای آسیای شرقی بوده و دارای مراکز خرید بسیار خوبی بوده و به همین خاطر توانسته توریست ها و گردشگران تور سنگاپور را به سمت خود جذب کند. مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور بین جوانان و علاقه مندان به مد و فشن بسیار محبوب و دوست داشتنی می باشد. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا بیشتر راجب این مرکز خرید قدیمی سنگاپور بدانید. 

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

این مرکز خرید در ابتدا کار خود را با ششصد فروشگاه و مغازه شروع کرد ولی هم اکنون دارای هشتصد فروشگاه و مغازه در زمینه های مختلف کیف و کفش، جواهر و زیورآلات، لوازم الکترونیکی، ساعت، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، عطر و ادکلن و ... می باشد. پوشاک این مرکز خرید تنوع بسیار زیادی داشته و توریست های تور لحظه اخری سنگاپور میتوانند بهترین و بروزترین پوشاک را برای خود و اعضای خانواده شان خریداری کنند. از محبوب ترین و بهترین محصولات این فروشگاه میتوان به لوازم صوتی و تصویری، جواهر و پوشاک اشاره کرد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

رستوران ها و کافه های مرکز خرید فار ایست پلازا

رستورانهای معروفی مثل رستوران ترکی آناتولیا، کافه سی نای هنگ کنگ، رستوران کاهایا حلال، رستوران فیوژن اکسپرس، رستوران من جیاله، رستوران تایلندی نانا و کافه اولد تاون وایت در این مرکز خرید فعالیت کرده و برای توریست ها و بازدیدکنندگان انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی و نوشیدنی های مختلف را سرو می کنند. در کنار این رستوران ها نیز امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل اتاق استراحت والدین، سرویس بهداشتی، اتاق اطلاعاتف امنیت، سالن آرایشی، پارکینگ، دستگاه های ATM، آسانسور، پله برقی، اتاق بازی کودکان و ... وجود دارند. 

رستوران ها و کافه های مرکز خرید فار ایست پلازا

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند دسترسی بسیار راحتی از هر جای شهر به این مرکز خرید داشته باشند. توریست ها میتوانند با استفاده از اتوبوس ها در ایستگاه فار ایست پلازا پیاده شده و درست روبروی این مرکز خرید برسند. مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور از ساعت ده صبح تا ده شب باز می باشد.