این مرکز خرید جدید و تازه در دبی، با مساحت 80,000 مترمربع در منطقه میردف دبی واقع شده است. مرکز خرید عربین سنتر دبی یک پروژه معروف بوده که معماری ورزشی مدرن عربی دارد که بوسیله شرکت لالز مورد طراحی قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای 200 فروشگاه و مغازه بوده و توریست ها و گردشگران تور دبی در آن میتوانند اکثر چیزهایی که نیاز دارند را خریداری کنند، از لوازم منزل گرفته تا جواهرات و لوازم الکترونیک. جدا از این فروشگاه ها، این مرکز خرید با تفریحاتی که ارائه داده، بهترین مکان برای سرگرمی خانواده هاست. اگر در محله میردف دبی اقامت دارید، به هیچ عنوان بازدید از این مرکز خرید جدید را از دست ندهید. 

مرکز خرید عربین سنتر دبی

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید دبی

این مرکز خرید 80 هزار مترمربعی، حدود 200 فروشگاه و مغازه را در خود جای داده است. مرکز خرید عربین سنتر دبی دارای محیطی آرام و پر نشاط بوده که توریست ها و بازدیدکنندگان میتوانند علاوه بر خرید در آن سرگرم نیز بشوند. همانطور که گفته شد، در این مرکز خرید همه چیز پیدا می شود، مثل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، عطر و ادکلن، لوازم الکترونیکی، جواهرات، ساعت، لوازم منزل، مبلمان منزل، اسباب بازی و ... . همه کالاهای این مرکز خرید با قیمت و کیفیت بسیار خوبی به فروش می رسند. همینطور میان این فروشگاه ها میتواند شعباتی از برندهای معروف مثل ناین وست، لا سنزا، والیس، منسون، نیو لوک و ... را نیز دید. 

فروشگاه ها و مغازه های این مرکز خرید دبی

امکانات و خدمات مرکز خرید عربین سنتر

علاوه بر فروشگاه ها و مغازه ها، امکانات تفریحی و رفاهی نیز در این مرکز خرید بوجود آمده اند. توریست ها و گردشگران تور دبی در این مرکز خرید میتوانند 6 رستوران و 12 فودکورت خوب برای خوردن یک میان وعده انتخاب کنند. همینطور 6 غرفه نیز به قهوه و بستنی اختصاص داده شده است. از امکانات تفریحی مرکز خرید عربین سنتر دبی میتوان به سالن سینما، مهد کودک، بولینگ، مرکز تفریحی کودکان و ... اشاره کرد. این مرکز خرید دارای پارکینگی به ظرفیت 5000 خودرو می باشد. 

امکانات و خدمات مرکز خرید عربین سنتر

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی در خیابان خوانیج، المظهر و نزدیک به میردف قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا بامداد از این مرکز خرید دیدن کنند.