مرکز خرید دبی مال : دبی مال از سال 2008 تاکنون همچنان با عنوان بزرگ ترین مرکز خرید دنیا در دبی قرار داشته و حدود 1,124,000 متر مربع مساحت دارد. این مرکز خرید نیز قسمتی از پروژه بزرگ برج العرب بوده و علاوه بر یک مرکز خرید به پرطرفدارترین جاذبه گردشگری در سال 2010 تبدیل شد. یکی از بزرگ ترین مزایای دبی مال، دسترسی بسیار راحتی است که مراکز خرید و هتل های لوکس اطراف خود دارد، است. این مرکز خرید آنقدر امکانات و خدمات به توریست ها و گردشگران تور دبی میدهد که شما را به هر بهانه ای وادار به بازدید می کند. همینطور آب نمای بزرگ و محبوب دبی نیز در کنار دبی مال قرار دارد.

مرکز خرید دبی مال

فروشگاه های مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال به طور کلی 1200 مغازه و فروشگاه داشته که در چهار طبقه و زمینه های مختلف مثل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم بهداشتی و آرایشی، کتاب، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، عطر، ساعت، جواهر، طلا و ... فعالین می کنند. تقریبا بیشتر فروشگاه های این مرکز خرید شعباتی از بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی دنیا هستند مثل نایک، آدیداس، پوما، ریبوک، گوچی و ... .

فروشگاه های مرکز خرید دبی مال

امکانات رفاهی مرکز خرید دبی مال

دبی مال علاوه بر ارائه بهترین خدمات در قسمت فروشگاه های خود، امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای هم برای بازدیدکنندگان تور دبی تدارک دیده تا به هر نحوی که شده آن ها را در مرکز خرید نگه دارد.امکانات رفاهی این مرکز خرید به قدری متنوع و جالب بوده که شما احساس می کنید وارد یک مرکز تفریحی شده اید تا مرکز خرید. این امکانات سرگرم کننده شامل آکواریوم بوده که بزرگ ترین آکواریوم شهر می باشد، زمین بازی یخی، باغ وحش، غواصی، سینماهای چند بعدی، سینما ریل، سالن شبیه ساز پرواز، کیدزانیا و ... می باشند. نوبتی که هم باشد، نوبت به قسمت خوشمزه مرکز خرید میرسد. بهترین رستوران ها و فست فودی ها در این دبی مال قرار دارند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، اروپایی و .... را برای بازدیدکنندگان تور دبی سرو می کنند. اما یکی از هیجان انگیزترین قسمت های مرکز خرید، بزرگ ترین فروشگاه شیرینی و آبنبات جهان است که در سال 2009 در دبی مال افتتاح شده است. این فروشگاه خوشمزه که کندی لیشز نام داشته در طبقه همکف بوده و بهترین و خوشمزه ترین آبنبات ها و شیرینی ها را به فروش میرساند.

امکانات رفاهی مرکز خرید دبی مال

خدمات مرکز خرید دبی مال

علاوه بر تمام مزایایی که از بزرگ ترین مرکز خرید دنیا گفته شد، همچنان چند نکته باقی مانده تا این مرکز خرید را به کامل ترین مرکز خرید تبدیل کند. به جز فروشگاه ها و مغازه ها، امکانات رفاهی و سرگرم کننده، خدماتی هم برای راحتی بازدیدکنندگان و مشتریان تور دبی ارائه شده مثل نقشه الکترونیکی، کیسه خرید، اطلاعات رویدادهای جاری، کارت هدیه، نگهبانی های 24 ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، ایستگاه هایی برای شارژ موبایل، کارت شارژهای سیم کارت، خدمات حمل و نقل و ارسال خریدهای شما، صندوق پستی، دستگاه های ATM، نمازخانه جدا آقایان و بانوان، کالکسه، کریر کودک، اتاق استراحت برای کودکان، دستبند مخصوص کودکنان، اتاق اشیا گمشده، پارکینگ بزرگ با ظرفیت چهارده هزار اتومبیل و ... .

خدمات مرکز خرید دبی مال

ساعات کاری قسمت های مختلف مرکز خرید دبی مال

دبی مال نیز به طور کلی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ده صبح تا ده شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه نیز از ده صبح تا یک نیمه شب برای توریست ها و گردشگران تور دبی باز می باشد. رستوران ها روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا دوازده شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه از ده صبح تا یک بامداد باز هستند. قسمت آکواریوم و باغ وحش زیر آب نیز روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا یازده شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه تا ساعت یک بامداد فعالیت می کنند. محوطه مخصوص کودکان، کیدزانیا روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا یازده شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه تا یک بامداد باز می باشد. زمین اسکی نیز روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا یازده شب و روزهای پنجشنبه تا شنبه تا یک شب باز است. و سینماها نیز ساعت کاری مشخصی نداشته و باید حضوری اطلاعات را دریافت کرد.

ساعات کاری قسمت های مختلف مرکز خرید دبی مال

دسترسی های نزدیک به مرکز خرید دبی مال

راحت ترین مسیر برای توریست ها و گردشگران تور دبی که به مرکز خرید دبی مال برسند مترو است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید، برج العرب است. بعد از رسدین به این ایستگاه باید از اتوبوس های دبی مال استفاده کرده تا به مرکز خرید برسید.