مرکز خرید جی تی سی تفلیس گرجستان : این مرکز خرید تفلیس، در خیابان وکوئا و نزدیک به میدان فریدام قرار دارد. جی تی سی از بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید گرجستان است. این مرکز خرید دو طبقه داشته و محوطه بیرونی آن با انواع و اقسام گل های رنگارنگ، فضای سبز زیبا و دلباز تزئین شده است. این مرکز خرید با قرار داشتن در قسمت مرکزی شهر مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار گرفته. این مرکز خرید با تنوع در محصولات و اجناس، قیمت مقرون بصرفه و کیفیت خوب یکی از محبوب ترین مراکز خرید تفلیس می باشد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید جی تی سی تفلیس گرجستان

توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان میتوانند بهترین اجناس و کالاهای شهر تفلیس را در این مرکز خرید در زمینه های جواهرات، کیف و کفش، الات موسیقی، لوازم دیجیتالی و الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک و ... را پیدا کنند. پوشاک این مرکز خرید از برندهای معروف و محبوب در سطح بین المللی است مثل سوئیسی، آدیداس، نایکی، ال سی وایکیکی، بانانی و ... . انواع برندهای داخلی معروف و برندهای معمولی و بین المللی خارجی در این مرکز خرید فعالیت می کنند. 

خدمات رفاهی و امکانات تفریحی مرکز خرید جی تی سی تفلیس گرجستان

رستوران ها و کافه های بسیار خوبی در این مرکز خرید وجود دارند. این فود کورت ها بهترین مکان از مرکز خرید جی تی سی بوده و انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های مختلف بین المللی و محلی را برای مشتریان خود سرو می کنند. رستوران ها و کافه های این مرکز خرید بهترین مکان برای صرف ناهار و شام در تفلیس هستند. علاوه بر این رستوران ها، یک سالن سینمای بزرگ، باغ وحش حیوانات خانگی، زمین بازی مخصوص کودکان و ... نیز در این مرکز خرید بزرگ تفلیس پیدا می شوند. 

ساعات فعالیت مرکز خرید جی تی سی تفلیس گرجستان

مرکز خرید جی تی سی تفلیس هر روز هفته از ساعت یازده صبح تا هشت شب برای بازدید توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان باز می باشد.