مرکز خرید آرناس بارسلونا : مرکز خرید آرناس داستان جالبی دارد. این مرکز خرید رد خیابان اسپنیا بارسلونا قرار داشته و قبل از اینکه مرکز خرید بشود، مکان دیگری بود. سال 1900 از این مکان برای برگزار کردن مسابقه های گاوبازی استفاده می کنند. این مسابقات تا 77 سال به طول انجامیدند تا اینکه با مخالفانی روبرو شد. بنابراین برای مدتی این مکان متروکه باقی ماند تا اینکه در سال 2010 به یک مرکز خرید مدرن به اسم آرناس تبدیل شد. این مرکز خرید اکنون سی هزار متر مربع مساحت داشته و مثل معنی اسمش به شکل گرد ساخته شده. این بنا جدا از تجاری بودنش، بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا را به خاطر معماری زیبایش جذب می کند. 

مرکز خرید آرناس بارسلونا

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آرناس

صدها فروشگاه و غرفه با بهترین و باکیفیت ترین محصولات در این مرکز خرید بارسلونا به فروش می رسند. انواع و اقسام محصولات و کالاهای مورد را میتوان در این مرکز خرید پیدا کرد مثل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، لوازم منزل، لوازم الکترونیکی و ... . قیمت محصولات و کالاهای این مرکز خرید برای توریست ها و گردشگران تور اروپا بسیار مناسب بوده و میتوان خرید بسیار خوبی از آن کرد. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آرناس

کافه ها و امکانات رفاهی مرکز خرید آرناس بارسلونا

از بهترین قسمت های این مرکز خرید میتوان به کافه ای که روی پشت بام هست اشاره کرد. این کافه چشم انداز بسیار زیبایی به سمت شهر داشته و همینطور رو به کاخ اسپانیا است. توریست های تور لحظه آخری اسپانیا در این مرکز خرید میتوانند علاوه بر خرید از امکانات خوب آن مثل اینترنت بی سیم رایگان، خدمات مخصوص افراد معلول، اشیا گمشده، نگهداری از کودکان، اتاق مادر و کودک، خدمات امنیتی و ... نیز استفاده کنند. 

کافه ها و امکانات رفاهی مرکز خرید آرناس بارسلونا

ساعات فعالیت این مرکز خرید 

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب از این مرکز خرید شهر بارسلونا دیدن کنند.