مرکز خرید آتیروس استانبول : بعضی از مراکز خرید استانبول به خاطر معماری، بعضی به خاطر امکانات تفریحی و بعضی ها هم به خاطر خدماتی که ارائه میدهند، بسیار محبوب بوده و حتی شهرت جهانی دارند. بسیاری از مراکز خرید این شهر در اروپا شهرت بسیار دارند. اینبار میخواهیم شما را با یکی از بهترین مراکز خرید شهر استانبول که در منطقه بویوک چکمجه قرار دارد، آشنا کنیم. این مرکز خرید آتیروس نام داشته و در سال 2005 ساخته شده است. حدود چهل میلیون دلار برای ساخت این مرکز خرید با هشتاد فروشگاه و مغازه در استانبول هزینه شده. حدود 84 واحد از مرکز خرید آتیروس برای شرکت Kapıcıoğlu بوده و 66 واحد باقی مانده برای شهرداری بویوک چکمجه می باشد. توریست ها و گردشگران تور استانبول در بازدید از این مرکز خرید میتوانند خریدی مناسب و ارزان قیمت داشته باشند. 

مرکز خرید آتیروس استانبول

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آتیروس استانبول

حدود هشتاد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید قرار داشته و بیشتر از هزار نفر در قسمت تجاری این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند. فروشگاه ها و مغازه هایی که در این مرکز خرید هستند، در زمینه های زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، ساعت و ... فعالیت می کنند. بنابراین توریست ها و گردشگران میتوانند هرچیزی که میخواهند را با برندهای مختلف داخلی و خارجی از این مرکز خرید بخرند. 

فروشگاه ها و مغازه های مرکز خرید آتیروس استانبول

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید آتیروس استانبول

در این مرکز خرید بزرگ استانبول فرصتی هم برای تفریح و استراحت پیدا خواهید کرد. این مرکز خرید چهار سالن سینما، یک هایپرمارکت و یک طبقه فودکورت دارد. همچنین دارای 63 دفتر اداری به همراه پارکینگی به ظرفیت هفصد خودرو برای راحتی توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول می باشد. 

خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید آتیروس استانبول

ساعات بازدید و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول، هر روز هفته از ساعته ده صبح تا ده شب برای بازدید و خرید توریست ها و گردشگران باز می باشد. این مرکز خرید در منطقه قدیمی بویوک چکمجه قرار دارد. این منطقه در زمان های قدیم به اسم آتیروس معروف بوده و در قسمت اروپایی استانبول می باشد. این مرکز خرید در اتوبان پر ترددی قرار داشته که قسمت شرقی و غربی استانبول را به هم متصل می کند. از بیوک چکمجه تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه بدون ترافیک راه است. همینطور مراکز خرید مارماراپارک و توریوم نیز نزدیک به آتیروس هستند.