مرکز تجارت جهانی دبی : این مرکز تجارت جهانی بزرگ، بوسیله شیخ راشد بن سعید آل مکتوم، در سال 1978 ساخته شده و یکی از مهم ترین بناهای این شهر است. این مرکز در خابان شیخ زاید قرار داشته و در رشد تجارت بین المللی منطقه خاورمیانه، نقش بسیار مهمی داشته است. از این مرکز تجارت جهانی، به عنوان بهترین مکان برای برپا کردن کنفرانس ها و نمایشگاه ها در خاورمیانه استفاده شده و هر سال بیشتر از شصت برنامه بین المللی را میزبانی می کند. این برج بلند باشکوه 149 متر ارتفاع و 39 طبقه داشته که البته بیشتر آن ها کاربری تجاری دارند. مرکز تجارت جهانی زمانی که ساخته شد جزو اولین ساختمان های بلند و مهم در خیابان شیخ زاید به حساب می آمد. این مرکز دارای برج اصلی، مرکز انجمن بین المللی دبی، 8 سالن نمایشگاه و آپارتمان های مسکونی داشته که هرکدام از آپارتمان های آن 37000 مترمربع مساحت دارد. هم اکنون شرکت های بزرگ و بسیار معروفی از جمله جانسون و جانسون، اسکلام برگر، سونی، جنرال موتورز و همینطور فدرال اکسپرس و کنسولگری هایی مثل ترکیه، سوئیس، اسپانیا، ژاپن، ایالات متحده آمریکا و ایتالیا در این ساختمان فعالیت می کنند. عکس مرکز تجارت جهانی دبی را روی اسکناس های صد درهمی نیز خواهد دید.

مرکز تجارت جهانی دبی

افراد معروفی که همیشه از مرکز تجارت جهانی دبی دیدن می کنند

بسیاری از خوانندگان معروف از جمله سلنا گومز، انریکه، مارون 5 و ...، از نقاط مختلف دنیا برای تماشای نمایش های برادوی، مثل شیکاگو در تقویم خود بازدید از مرکز تجارت را جای میدهد. این مرکز در جیتکس شاپر، از بزرگ ترین خرده فروشی مصرف کننده لوازم الکترونیکی فانتزی، با آخرین فناوری ها و بروزرسانی ها پیشرفت بسیار داشته. همینطور توریست ها و گردشگران تور دبی که به ورزش نیز علاقه مند هستند، میتوانند به تماشای برنامه هایی مثل تنیس، مسابقه های کریکت، فوتبال، راگبی، والیبال، بسکتبال و ... بنشینند.

افراد معروفی که همیشه از مرکز تجارت جهانی دبی دیدن می کنند

امکانات و خدمات رفاهی مرکز تجارت جهانی دبی

امکاناتی که در این هتل به بازدیدکنندگان و توریست های تور لحظه آخری دبی ارائه می شوند بسیارند مثل کافه ها، رستوران های مختلف که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه را سرو می کنند. فضای آزاد باغ نخل که به خاطر زیبایی که دارد، برای جشن های شادی و منطقه تفریحی غیر رسمی مورد استفاده قرار میگیرد. پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی ها، مترو و اتوبوس ها از دیگر امکانات و خدمات مرکز تجارت جهانی دبی می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی مرکز تجارت جهانی دبی

دسترسی های نزدیک به مرکز تجارت جهانی دبی

مرکز تجارت جهانی از فرودگاه بین المللی پانزده دقیقه و از فرودگاه آل مکتوم 45 دقیقه فاصله داشته و توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی میتوانند برای دسترسی به این فرودگاه ها از وسایل حمل و نقل مرکز تجارت جهانی استفاده کنند.