مراکز خرید کوش آداسی : اگر فقط برای خرید به ترکیه سفر میکنید، کوش آداسی ترکیه بهترین مکان برای خرید و البته گشت و گذار میباشد. بازارهای بسیاری در این شهر هستند که روزهای چهارشنبه فقط مخصوص پوشاک و لباس هستند. همینطور بازارها در روزهای سه شنبه برای ماهی های تازه ، سبزیجات و میوه ها و روزهای جمعه تره بار میباشد. فروشنده های این اینگونه بازارها بومی هایی هستند که محصولات و کالاهای خود را جمع آوری کرده و در این روزهای خاص در بازار به فروش میرساند. در میان گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی ، چهارشنبه بازارها را فراموش نکنید چرا که ارزان ترین و بهترین پوشاک را دارد. علاوه بر پوشاک، لوازم آرایشی، اسباب منزل، کفش و .. را هم از برند اصلی و هم از برند تقلبی میتوانید در این بازار پیدا کنید.

مرکز خرید کاله ایچی کوش آداسی

از معروف ترین مراکز خرید کوش آداسی، مرکز خرید کاله ایچی ‏میباشد که شعبه های بسیاری از بهترین برندها مثل adidas, nike, بنتون، لیوایز، پوما و .. دارد. این مرکز خرید بیرون از کوش آداسی و به سمت بدروم قرار دارد. مرکز خرید کاله ایچی ‏کوش آداسی قیمت های مناسبی داشته و از ده صبح تا ده شب باز میباشد. همینطور سرگرمی ها و تفریحات بسیاری برای هر شب دارد که میتواند شما را چند ساعت سرگرم کند. ویژگی خوب این مرکز خرید این است که اگر لیر ترکیه ندارید میتوانید از یورو، دلار و یا مستر کارت استفاده کنید.

مرکز خرید سوکه کوش آداسی

اگر به دنبال آفرها و تخفیفات چند درصدی مناسب هستید، مرکز خرید سوکه کوش آداسی بهترین تخفیف ها را میگذارد. این مرکز خرید قیمت های بسیار خوبی داشته و میتواند شما را از خریدتان کاملا راضی نگه دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی مرکز خرید کاله ایچی ‏را برای خرید حسابی انتخاب میکنند. همینطور این مرکز خرید شعبه هایی از رستوران های معروف مک دونالد و استار باکس دارد و شما میتوانید بعد از خرید، ناهار خوبی را در یکی از این رستوران های میل کنید.

بازار بزرگ کوش آداسی

این بازار برای خانم های چانه زن بسیار مناسبو البته لذت بخش است. در این بازار شما میتوانید با کمی چانه زدن چیزی که میخواهید را ارزان تر بخرید. بازار بزرگ کوش آداسی مملو از بازارهای کوچک و بزرگ در کنار هم هستند و نزدیک به بندر میباشد. همین نزیدک بودن به بندر باعث شده تا به دلیل توقف کشتی های تفریحی در این مکان مغازه دارها اجناس خود را با قیمت بیشتری بفروشند که البته با کمی چانه زدن میتوانید این قیمت را پایین آورده و تقریبا نصف قیمت خریداری کنید. این بازار بزرگ از نه صبح تا دوازده شب باز میباشد.

مرکز خرید مودا آنتی لوپ کوش آداسی

اگر به لوازم چرمی علاقه دارید، مرکز خرید مودا آنتی لوپ کوش آداسی، مرکز اصلی آن است انواع کیف ها، کت، پالتو، کفش چرم را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید. مرکز خرید مودا آنتی لوپ کوش آداسی یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در این شهر میباشد که قیمت های خوبی نسبت به دیگر مراکز خرید کوش آداسی دارد.  مرکز خرید مودا آنتی لوپ کوش آداسی از ده صبح تا ده شب باز میباشد.