مراکز خرید در باکو : بهترین برندهایی که در جهان مطرح هستند در این شهر نمایندگی دارند. اغلب این فروشگاه های محبوب در مراکز خرید هستند. شما میتوانید بهترین جنس از بهترین برندهای ترک تا محبوب ترین و گران ترین برندهای محبوب اروپاو آمریکا را در این مراکز خرید پیدا کنید. یکی از بهترین کارهای لذت بخش در باکو، خرید کردن از این مراکز خرید است. چرا که بهترین و با کیفیت ترین لباس ها، کافی شاپ ها  و رستوران ها در این مراکز خرید هستند که ما برای شما چند مورد از مراکز خرید در باکو را معرفی میکنیم.

گنجلیک مراکز خرید در باکو ‏:

این مرکز خرید دسترسی خوبی از مترو داشته و 2 طبقه پارکینگ زیر زمین دارد. طبقه چهارم این مرکز خرین گنجلیک در باکو بهترین برندها از پوشاک ترکیه را دارد. همینطور در طبقه ششم میتوانید رستوران ها، سینما و شهربازی را پیدا کنید. یکی از دلایلی که این مرکز خرید را خاص تر و پربازدید تر کرده، دسترسی عالی بوده به همین دلیل است که توریست ها تور باکو این مرکز خرید را اولویت قرار میدهند.

گنجلیک مراکز خرید در باکو

مترو پارک مراکز خرید در باکو ‏:

این مرکز خریدنیز نزدیک به به متروی تبریز در باکو بوده و 4 طبقه پارکینگ دارد. کترو پارک ظاهری زیبا و مدرن داشته و هر توریستی را وادار میکند تا از داخل آن بازدید کند. انوع اقسام برندهای معروف ترک در طبقه چهارم این مرکز خرید هستند. همینطور شما میتوانید برای استراحت کردن از رستورن ها و کافی شاپ ها و شهربازی که مرکز خرید در طبقه ششم ارائه کرده استفاده کنید. فراموش نکنید که آخر هر فصل بهترین زمان برای خرید از این مرکز خرید است.

آدرس مترو پارک باکو:  Nərimanov rayonu, Təbriz küçəsi 106A, Bakı 1052, Azerbaijan

مترو پارک مراکز خرید در باکو

پورت مراکز خرید در باکو ‏:

در نزدیکی بندر باکو یک برج تجاری قرار گرفته که یکی از جدیدترین مراکز خرید این بندر به حساب می آید. این برج بزرگ یکی از مدرن ترین مراکز خرید باکو در 3 سال گذشته معرفی شده. دارای دو طبقه زیر زمین پارکینگ میباشد و چهار طبقه بالایی را به فروش برندهای معروف بسیاری اختصاص داده است.

آدرس مرکز خرید پورت : 151 Neftchilar Ave, Baku, Azerbaijan

پورت مراکز خرید در باکو

28 مال مراکز خرید در باکو ‏:

مرکز خرید 28 مال باکو، نزدیک به بانک مرکز آذربایجان بوده و یکی از بهترین مراکز خرید در باکو است که همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. این مرکز خرید دو طبقه زیرین خود ر به پارکینگ و پنج طبقه دیگر را به فروش برندها و رستوران ها و کافی شاپ ها، شهربازی و محبوب ترین سینمای شهر باکو اختصاص داده. دسترسی خوبی نیز به متروی خیابان 28 دارد.

28 مال مراکز خرید در باکو

پارک بلوار مراکز خرید در باکو ‏:

پیشنهاد میکنیم حتما از این مرکز خرید بازدید کنید. یکی از دیدنی ترین مراکز خرید در باکو، پارک بلوار است. علاوه بر این دسترسی های خوبی نیز دارد. پارکینگ اختصاصی و سینماهای تجهیز شده و سرویس نگهداری از کودکان از ویژگی های عالی این مراکز خرید هستند.  

آدرس پارک بلوار ‏ : Neftchilar Ave, Baku, Azerbaijan

پارک بلوار مراکز خرید در باکو