مراکز خرید ازمیر : ازمیر بعد از استانبول، از پایه های اقتصادی و تجاری کشور ترکیه میباشد چرا که مراکز تجاری و تفریحی بسیاری داشته و سومین شهر بزرگی است که این کشور دارد. بنابراین اگر قصدتان خرید از مراکز خرید ارزان و قیمت مناسب است، مراکز خرید ازمیر میتواند مقصد خوبی برای شما باشد. علاوه بر این، مراکز خرید ازمیر تنوع زیادی داشته و با مد روز پیش میروند. چهار تا از بهترین مراکز خرید ازمیر را در این مقاله برای شما معرفی میکنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خرید اپیتیموم ازمیر

اگر بیشتر به دنبال پوشاک، کفش و همینطور جواهرات ترک هستید، مرکز خرید اپتیموم ازمیر را انتخاب کنید. این مرکز خرید پوشاک، کفش و جواهرات خود را با قیمتی مناسب به توریست ها و گردشگران تور ازمیر بفروش رسانده و اجناس مدرن و لوکسی دارد. علاوه بر این، مرکز خرید اپتیموم ازمیر بهترین موقعیت مکانی را داشته و یکی از بهترین مراکز خرید پوشاک در منطقه میباشد. با اینکه بازارها و مراکز خرید بسیاری در اطراف اپتیموم ازمیر قرار دارند، اما بازهم مرکز خرید اپتیموم ازمیر مقصد اول هرکس بوده چرا که نسبت به بازارها و مراکز خرید اطراف خودش مدرن تر و پیشرفته تر میباشد. این فروشگاه، تعداد زیادی شعبه از برندها و مارک های معروف دنیا را داشته و علاوه بر تجاری بودن، مرکز تفریحی نیز بوده و دارای سینمای بزرگ معمولی و سینمای شش بعدی، شهربازی برای کودکان، پارکینگ با ظرفیت بالا و مجهز به پیست پاتیناژ است.

مرکز خرید اپیتیموم ازمیر

مرکز خرید نوادا ازمیر

یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین مراکز خرید در ازمیر، مرکز خرید نوادا ازمیر میباشد که بعد از بازسازی های انجام شده به یکی از پیشرفته ترین و پر امکانات ترین مراکز خرید در ازمیر تبدیل شده است. همینطور بعد از بازسازی ها مساحت آن به سی هزار متر مربع افزایش یافت و اکنون حدود 3390 مغازه و فروشگاه دارد. خوشبختانه مثل دیگر مراکز خرید ازمیر، این فروشگاه نیز شعبه های خوب و متعددی از برندهای خوب دنیا و ترکیه دارد. همینطور سوپر مارکت زنجیره ای نیز داخل این مرکز خرید موجود است.

مرکز خرید نوادا ازمیر

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر

خرید در فضای باز حال و هوای دیگری دارد. مرکز خرید فروم برنوا ازمیر با دویست هزار متر مربع مساحت اولین فروشگاه سرباز در ازمیر میباشد. این مرکز خرید هر سال بیشترین بازدید را میان مراکز خرید ازمیر دارد. مرکز خرید فروم برنوا ازمیربا 130 فروشگاه و هفت سالن بزرگ سینما مشغول به فروش اجناس و کالاهای خوبی در زمینه های مختلف مثل طلا و جواهرات و نقره ، آلات موسیقی ، اسباب بازی، اسباب منزل ، موبایل، لپتاپ، تبلت ، لوازم تحریر و  کتاب ، آرایشی بهداشتی و زیبایی ، وسایل جانبی آشپزخانه ، دکوراسیون ، لباس های ورزشی ، لباسهای شب و انواع لباس و بسیاری موارد دیگر میباشد. علاوه بر فروشگاه ها و سینما، آرایشگاه، چشم پزشکی، بانک، اتاقهای کمک های اولیه، سرویس به معلولین، رستوران ها و کافی شاپ دارد. همینطور پارکینگ رایگان به مشتریان خود ارائه میدهد.

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر

مرکز خرید اگورا ازمیر

بازار آگورا بهترین بازار برای خرید پوشاک و اجناس ترکیه ای است. از این بازار هرگز دست خالی برنمیگردید. در این بازار میتوانید انواع و اقسام لباس های شب، لوازم آرایشی بهداشتی، وسایل منزل، آلات موسیقی، کتاب فروشی، وسایل الکترونیکی، اسباب بازی ها و ... را با بهترین برندهای بین المللی و ترکیه ای پیدا کنید.

مرکز خرید اگورا ازمیر