مراکز خرید ارزان مشهد : هرکسی میخواهد در سفر خود فروشگاه ها، بازار و پاساژهای ارزان قیمت را برای خرید لوازم و پوشاک خود پیدا کرده و از آنها خرید کند. مشهد مراکز خرید بسیار زیادی دارد که از بین آنها ارزان قیمت ها را پیدا کرده و برای شما آماده کردیم :

مرکز خرید آلتون مشهد : این مرکز خرید که به عنوان بلندترین و بزرگ ترین مرکز خرید در کشور میباشد مجموعه ای کامل بوده و یکی از لوکس ترین فروشگاه ها در مشهد و البته ایران است. مرکز خرید آلتون مشهد هشتاد متر ارتفاع داشته و پوشاک وسایل مورد نیاز دیگر را با قیمت به صرفه و مناسبی به فروش میرساند.

مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید نور مشهد :مشهد بزرگ ترین مراکز خریدها را دارد. از دیگر مراکز خرید بزرگ و با قیمت مناسب مرکز خرید نور مشهد است. این مرکز خرید در خیابان عباسی بوده و یکی از مواردی هست که به توریست های تور مشهد حتما پیشنهاد میشود.

بازار جنت مشهد : این بازار به خاطر نزدیک بودن به هتل های شهر مشهد بازدید بسیاری از توریست ها و گردشگران دارد. بافت قدیمی که این بازار دارد شما را جذب خود میکند. جالب است بدانید این بازار قبلا محل حکمرانی چهار باغ بوده و امروزه بسیاری از خانه های این قسمت به مغازه تبدیل شده و درواقع قطب پوشاک در شهر مشهد است!

بازار رضا مشهد :این بازار بسیار بزرگ که از اهمیت زیادی برخوردار است شاید بیشتر از دوهزار مغازه در 2طبقه داشته باشد. یکی از ویژگی های خوب این بازار این است که شما دیگر میتوانید همه سوغاتی های مشهد را در این بازار رضا پیدا کرده و برای خود یا بستگانتان تهیه کنید. بازار رضا مشهد به هتل های بسیاری نزدیک بوده و دسترسی خوبی نسبت به دیگر مراکز خرید دارد.

بازار رضا مشهد