محله الصفوح دبی : شهر دبی اقتصادی پررونق داشته و چشم انداز بزرگی برای اشتغال در آن وجود دارد. دبی محله های بسیار خوبی مثل داون تاون، الرقه، آلبرشا، جمیرا بیچ رزیدنس، اسپرت سیتی و ... دارد. در مقاله قبلی شما را با محله القصیص دبی آشنا کرده ایم، حال نوبت به محله الصفوح این شهر رسیده است. این محله یکی از بهترین مناطق شهر دبی برای خرید خانه، اقامت موقت و یا اقامت در هتل ها می باشد. این محله موقعیت مکانی بسیار عالی داشته و برای توریست ها و گردشگران تور دبی از نظر اقامت دسترسی های نزدیکی به مرکز شهر و مراکز تجاری و تفریحی دارد. همینطور دسترسی نزدیک آن به دو محله آلبرشا و پالم جمیرا نیز از دلایل محبوب بودن این محله می باشد. در ادامه لست تورز شما را بیشتر با این محله محبوب دبی آشنا می کند.

محله الصفوح دبی

حمل و نقل در الصفوح دبی 

در این محله دبی دو ایستگاه مترو به اسم ایستگاه مترو ناخیل و ایستگاه مترو بین المللی قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی با استفاده از این دو ایستگاه مترو میتوانند به تمام نقاط و جاذبه های گردشگری شهر دبی برسند. هر دو این ایستگاه ها در خط قرمز دبی قرار داشته که در سال 2014 راه اندازی شده اند. این خطوط مترو از دبی مارینا و جمیرا بیچ رزیدنس میگذرد و در انتها به محله الصفوح میرسد. راحشت ترین وسیله حمل و نقل در این محله برای توریست ها و گردشگران این دو ایستگاه مترو می باشند. 

حمل و نقل در الصفوح دبی

مدارس محله الصفوح دبی

اگر برای اقامت در دبی این محله را انتخاب کرده اید و دارای فرزند هستید، میتوانید فرزند خود را در مدرسه های بین المللی ولینگتون و همینطور کالج دبی ثبت نام کنید. هر دو این مدارس محله الصفوح برنامه تحصیلی مثل مدارس کشور انگلیس دارند. 

مدارس محله الصفوح دبی

جاذبه های گردشگری و تفریحات محله الصفوح دبی

بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری و تفریحات دبی در این محله خلاصه شده اند. بنابراین اگر محله الصفوح را برای اقامت دائم و یا موقت خود در دبی انتخاب کرده اید، نزدیک ترین دسترسی را به سمت مراکز تفریحی و جاذبه های این شهر خواهید داشت. از معروفترین جاذبه تفریحی این محله یعنی پارک آبی وایلد وادی شروع می کنیم. این پارک آبی بین توریست ها و گردشگران بسیار معروف بوده و دارای بهترین تفریحات آبی در دنیاست. بعد از این پارک به بزرگ ترین و معروف ترین اسکی سرپوشیده در دنیا میرسیم. این مرکز اسکی در مرکز خرید امارات قرار داشته و به عنوان بزرگ ترین پیست اسکی دنیا به ثبت رسیده است. 

جاذبه های گردشگری و تفریحات محله الصفوح دبی

خرید در محله الصفوح دبی

خبر خوب برای عاشقان خرید! اگر این محله را برای اقامت خود در دبی انتخاب کرده باشید، به بهترین مراکز تجاری و مراکز خرید این شهر دسترسی بسیار نزدیک خواهید داشت. از معروف ترین مراکز خرید این محله میتوان به مرکز خرید امارات و بازار مدینه جمیرا اشاره کرد. این دو مرکز خرید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را دارند و هرچیز که بخواهید میتوان در آن پیدا کرد. 

خرید در محله الصفوح دبی

هتل ها و اقامتگاه های محله الصفوح دبی

اگر در تور ارزان دبی خود قصد اقامت در محله الصفوح را دارید، شما را با هتل های این محله آشنا خواهیم کرد. به طور کلی هتل های پنج ستاره بسیار معروفی در این محله قرار دارند اما اگر نمیخواهید هزینه زیادی برای اقامت خود کنید، میتوانید هتل های چهار ستاره و سه ستار این محله را براای اقامت انتخاب کنید. از بهترین و مناسبت ترین هتل های محله الصفوح میتوان به هتل گلوریا دبی، فراسر سوئیتز و هتل جمیرا القصر اشاره کرد. 

هتل ها و اقامتگاه های محله الصفوح دبی