بهترین رستورانهای استانبول در سال 2018

یکی از قسمت های مهم و همیشگی سفر با تور استانبول صرف ناهار و یا شام در یک رستوران خوب و زیباست، که ما قصد داریم لیستی از بهترینها برای شما تهیه کنیم تا با سلیقه خود رستوران مورد نظرتان را بیابید.

بهترین رستورانهای اروپایی

Nusr-Et Steakhouse

این رستوران یکی از محبوبترین استیک ها در استانبول را داراست. اولین شعبه آن در سال 2010 اففتتاح شد اما به سرعت محبوبیت زیادی میان مردم و گردشگران تور استانبول پیدا کرد. نکته قابل توجه این رستوران وجود آشپز معروف نصرت است که این روزها در اینستاگرام شهرت زیادی به دست آورده. غذاهای زیادی با گوشت گوسفند و گاو نظیر استیک و همبرگر و دیگر غذاها با دستور پخت های خاص در این رستوران تهیه میشود که برای یکبار هم که شده امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. این رستوران به تازگی شعبه های دیگری در دوحه و میامی نیز افتتاح کرده است. شما میتوانید این رستوران را در محله های نیسانتاسی و ببک و پارک استینای و همچنین الیتر پیدا کنید.

  رستوران لبی دریا Leb-i Derya Restaurant

تجربه یک ناهار یا شام دلچسب با نمای دیدنی دریا در این رستوران لذت بخش و سرگرم کننده خواهد بود. این رستوران به دلیل سرو ماهی و استیک خود با نوشیدنی معروف است که با 40 ادویه متفاوت سرد و گرم تبخ میشود. این رستوران در محله تکسیم استانبول قرار دارد.

 سانست گریل Sunset Grill & Bar

این رستوران با نمای زیبایی از پل بسفر جز رستوران های قدیمی شهر استانبول است که در گذشته تنها غذاهایی مثل سوشی چینی  و غذای کالیفرنیا و استیک کبابی را سرو میکرد که بعد ها به دلیل درخواست گردشگران با سرآشپز جدید خود شروع به پخت غذاهای مدیترانه ای و ترکی نیز کرد. این رستوران با نمای زیبایش مکان خوبی برای استراحت و صرف شام یا ناهار در محله بسیکتاس است.

  رستوران مورور Mürver

این رستوران در تراس نووتل در محله کارائوکه با فضایی گرم و پر جنب و جوش با منظره ای زیبا از استانبول قرار دارد. تمام ظروف سرو غذا بر روی یک کوره در آتش اجاق گاز پخته میشوند تا به روی میز شما بیایند و لذت یک غذای پر حرارت را در خاطر شما به جا بگذارند. از غذاهای خاص این رستوران میتوان به هشت پا که با سبزیجات تازه بر روی آتش چوب در جاقی داغ پخته شده را نام برد. آقای مورور صاحب این رستوران درای دو رستوران دیگر به نامهای آلاکاتی و لسکارگت نیز هست. این رستوران در تکسیم و نزدیک مسجد سلطان احمد قرار دارد.

  میکلا Mikla

این رستوران نه چندان قدیمی در سال 2012 تاسیس و با ظاهری مدرن با منوی متنوعی از غذاهای اسکاندیناوی و ترکی و اناتولی و نوشیدنی های خاص خود در طبقه بالای هتل مارمارا پرا واقع شده. این رستوران در بیوگلو واقع شده و یکی از رستورانهای لوکس استانبول است.

zuma

زوما یکی از برندهای معروف در رستورانهاست که در لندن به عنوان رستوران ژاپنی و شعبه دیگری در هنگ کنگ دارد. در ترکیه این رستوران تنها یک شعبه دارد  که تماما به سبک ژاپنی طراحی دکوراسیون شده و همه میزها و اقلام موجود در رستوران از ژاپن به ترکیه آورده شده. این رستوران سنتی غذاهایدریایی ، گوشتی ، و سوشی و سبزیجات ، سوپ و یرنج را سرو میکند. این رستوران میتواند تجربه ای متفاوت را برای شما در ایستنای پارک ایجاد کند.

 360 İstanbul

این رستوران در طبقه بالای ساختمان (میسر ) در قلب تکسیم در خیابان استقلال قرار دارد، و غذاهای بین المللی و آناتولی را همچون اردک و غاز با تبخی منحصر به فرد در منوی خاص خود را دراست که جز منوهای برتر رستورانها عنوان شده. دیل نامگذاری این رستوران منظره ای پاناروما یا به نام دیگر 360 درجه از محله های اطراف را داراست.

 رستوران وگ Vogue Restaurant

در پنت هاوس ساختمان پلازا در سال 1997 این رستوران افتتاح شد و غذاهایی نظیر ماهی در سبک تایلندی و بره و غذاهای ژاپنی و ترکی را سرو میکند. در حالی که غذا میخورید میتوانید از دید فوق العاده زیبای منظره این رستوران که در دید پل بسفر نیز هست لذت ببرید.این رستوران نیز از بهترینهای استانبول است.

بهترین رستورانهای منطقه آسیایی در استانبول

 Ciya Sofrasi

این رستوران که خود را به عنوان "باغ فرهنگ های از دست رفته و سلیقه های فراموش شده" توصیف می کند یکی از بهترین غذاهای محلی ترکیه در منطقه آسیایی را داراست . این رستوران در سال 1987 افتتاح شد و خیلی زود موزد محبوبیت قرار گرفت ، این رستوران امروزه در مرحله بازسازی است اما در سالنی جداگانه میزبان مهمانان خود هستند و منوی گشترده ای را از اواع غذاها و دسرها برای مشتریان خود فراهم کرده اند که همواره در تغییر است اما همیشه ظروف روغن زیتون، سبزیجات و کبابها در منو حضور دارند.

Günaydın Et Lokantası

صاحب این رستوران در ابتدا یک قصاب بوده که در سال 1965 در زمان استاییکس ها فعالیت خود را در این رستوران آغاز کرده است. انواع غذاهای گوشتی ، دونر کباب و استیک با مهارت خاصی در این رستوران سرو میشود. و هرکسی که علاقه خاصی به غذاهای گوشتی دارد باید حتما سری به این رستوران بزند

  ویکتور شاراپViktor Levi Şarap Evi

این رستوران که در عمارت تازیخی واقع شده و در 20 سال پیش بازسازی شده و فضای خوبی برای دوست دران رستوران فراهم آورده نوشیدنی های مخصوص با پنیر خاص در غذاهای گوشتی از غذاهای خاص در منوی این رستوران است.

ajia رستوران آجیا

غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را در این رستوران که جایزه الماس پنج ستاره از آکادمی امریکایی دریافت کرده است. این رستوران معمولا تا دیر وقت شب باز است . این رستوران بسیار بزرگ در نزدیکی بسفر در فضای وسیع کنار آب واقع شده و گروهی از آشپزهای خوب و معروف در آن کار میکنند تا میزبان خوبی برای شما گردشگران باشند.

برای مشاهده تور استانبول کلیک کنید