قیمت پارک های آبی استانبول : استانبول شهری پر از جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی بوده و طرفداران همیشگی خود را دارد. اما اینبار شاید بهتر باشد گشت و گذار در دامان طبیعت و جاذبه های تاریخی را رها کرده و کمی هیجان و آدرنالین حس کنید! استانبول به داشتن بهترین و بزرگ ترین پارک های آبی در آسیا و اروپا معروف است. به همین خاطر سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به سمت خود جذب می کند. سه تا از معروف ترین پارک های آبی این شهر دیدنی، کلاب دلفین، ویالند و آکوا مارین هستند. هر سه این پارک آبی ها امکانات رفاهی و تفریحی منحصر بفرد خود را داشته و قیمت های متفاوتی دارند. در این مقاله لست تورز هزینه بلیط و قیمت پارک های آبی استانبول را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه داده تا هرکدام که میخواهند را برای تفریح و گذراندن یک روز شاد و هیجان انگیز انتخاب کنند.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

بزرگ ترین پارک آبی شهر، پارک آبی کلاب دلفین بوده که سال 2001 در منطقه باشاک شهر، تاسیس شده و بهترین و بزرگ ترین سرگرمی های آبی را دارد. از معروف ترین امکانات و وسایل سرگرمی این پارک آبی میتوان به سرسره های مخصوص کودکان، سرسره شاه کبرا، سقوط آزاد، استخر واترپلو، استخر کودک، استخر موج، استخر بزرگ، استخر خانوادگی، لنگرگاه، سرسره های آنوکاندا آبی و مشکی، سونامی و ... اشاره کرد. همینطور این پارک آبی مجهز به استخر واترپلو، زمین تنیس، والیبال ساحلی و .. می باشد. یکی از قسمت های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول در این پارک آبی، قسمت نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی است. شما میتوانید از سرویس رایگان پارک آبی دلفین برای دسترسی به این مجموعه استفاده کنید. کلاب دلفین ایستگاه های بسیاری در سطح شهر به خصوص منطقه های تکسیم و فاتح داشته و برای استفاده از آنها باید با مسئولان تماس گرفت. بهترین زمان استفاده از این پارک آبی اردیبهشت تا شهریور است. این پارک آبی هر روز هفته از ساعت نه صبح تا هفت بعد از ظهر باز می باشد. هزینه و بلیط آن برای آقایان پنجاه لیر، برای خانم ها 45 لیر و برای کودکان 25 لیر می باشد.

پارک آبی کلاب دلفین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

دومین پارک آبی بزرگ استانبول در منطقه بویوک‌چکمجه، پارک آبی آکوا مارین است. این پارک آبی سرگرمی های خاص و متفاوتی مثل استخر المپیک و استخر موج، انیمیشن،  بازی های دریایی، چاله سیاه، سرسره های بلند، کامیکازه، استخر کودکان، رفتینگ و ... را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه داده است. این مجموعه سرباز بوده و از اردیبهشت ماه تا شهریور، بهترین زمان برای بازدید اش است. دسترسی به این پارک آبی نیز رایگان بوده و شما میتوانید با تماس با پارک آبی اکوا مارین، سرویس های رایگان آن را دریافت کنید. پارک آبی آکوا مارین استانبول هر روز از نه صبح تا هفت شب باز بوده و هزینه بلیط آن برای آقایان پنجاه لیر، برای خانم ها 45 لیر و برای کودکان 25 لیر می باشد.

پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی ویالند استانبول

و اما جذاب ترین شهربازی استانبول که هیجان انگیزترین و بهترین بازی ها و سرگرمی ها را داشته، ویالند است. ویالند سرگرمی های بسیاری داشته که از کوچک ترین آن ها جت اسکی سواری، سرسره آبی، استخرهای مختلف و ... می باشند. پارک آبی ویالند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا هشت بعد از ظهر فعال بوده و هزینه بلیط آن برای بزرگسالان 99 لیر و برای کودکان 89 لیر می باشد.

پارک آبی ویالند استانبول