فستیوال خرید استانبول : یکی از زیباترین مراسم ها در استانبول فستیوال خرید است. این فقط یک فستیوال نیست و برای آن سرگرمی هایی در نظر گرفته شده. این فستیوال که همیشه در اورتاکوی برگزار شده و در این روزها فروشگاه ها تا پاسی از شب باز هستند حتی بعضی از آن ها تا 24 ساعت باز هستند ! پشتیانی این فستیوال وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه ، هواپیمایی ترکیش ، شهرداری استانبول ، اتاق بازرگانی استانبول و .. بوده و یکی از جاذبه های خوب این شهر است.

فستیوال خرید استانبول

برنامه فستیوال خرید استانبول :

برای برگزاری این فستیوال برنامه ریزی های خاص و منظمی انجام شده به عنوان مثال در ایام ویژه و خاص یکسری حراجی های خوب در نظر گرفته شده. یکی از جذاب ترین ویژگی های آن که این فستیوال را خاص تر و محبوب توریست های تور استانبول کرده، تم روزهای آن است. مثلا یک روز برای شلوار جین ها، یک روز برای لوازم منزل، روز بعد برای لوازم دیجیتال و فناوری و ... . در کنار خرید کردن میتوانید برنامه موسیقی زنده و مسابقات را تماشا کرده و لذت ببرید و با در قرعه کشی بزرگ آن شرکت کنید، مراکز خرید بسیاری در روزهای فستیوال قرعه کشی برگزار میکند.

برنامه فستیوال خرید استانبول

فستیوال خرید استانبول به مناسبت عید قربان

در ایام عید قربان ترکیه به مدت 9 روز تعطیلی دارد و یکی از اعیاد مهم در ترکیه بشمار می رود. عید قربان بهترین فرصت برای خرید در استانبول هست بدلیل اینکه بسیاری از برندهای معروف ترکیه تخفیف های حتی به میزان 90 درصد ارایه می کنند. همین امرا باعث شده بسیاری از مردم از اکثار نقاط جهان تور استانبول را برای این ایام انتخاب نمایند. اگر شما هم جز آن دست از گردشگران هستید که بیشتر بخاطر خرید به استانبول می روید تخفیف های عید قربان را در استانبول از دست ندهید

برخی از لینک ها و مطالب لست تورز که به شما کمک می کند خرید بهتری در استانبول داشته باشید:

مراکز خرید عمده در استانبول + تصاویر 
 بهترین مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول + تصاویر 
 مرکز خرید استانبول مال + تصاویر 
 مرکز خرید مرتر استانبول + تصاویر 
 مرکز خرید جواهر استانبول + تصاویر 
 درباره استانبول و مراکز خرید در استانبول