فری شاپ فرودگاه دبی : فری شاپ های دبی، یک فرشودگاه در فرودگاه بین المللی میباشد که از مالیات معاف است. این فری شاپ فرودگاه دبی، 3 سال قبل بیشتر از 1 بیلیون دلار پیشرفت در فروش هفت درصدی داشته که به نسبت سال های گذشته رکورد بزرگترین فروشگاه خرده فروش در فرودگاه ها را در جهان ازان خود کرده است. این فری شاپ فرودگاه دبی 3ترمینال در قسمت ورودی وخروجی داشته ولی وسیعترین و جذاب ترین آن در ترمینال خروجی 3 بوده که یکی از بزرگ ترین مکان های ساخت بشر بوده که به شکل اختصاصی کل هفته باز است. هر 3فروشگاه در هفت روز به صورت شبانه روزی باز بوده و حتی محصولات خود را در هواپیماها به فروش میرسانند.

فری شاپ فرودگاه دبی

محصولات فری شاپ فرودگاه دبی :

این 3فروشگاه بزرگ در ترمینال ها محصولات بسیاری مثل انواع مختلف مشروبات الکلی، انوع سیگار ها و تنباکوها، جواهرات، انواع و اقسام عطرها و ادکلن ها، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش و چمدان، عینک های آفتابی، پوشاک بانوان و آقایان، سیم کارت همراه اول و کارت شارژ. به علاوه عطرهای این فروشگاه ها بی نظیر بوده و قسمت بزرگی را به خود اختصاص داده.

محصولات فری شاپ فرودگاه دبی

قوانین گمرکی برای خرید از فری شاپ فرودگاه دبی :

براساس قوانینی که گمرک این شهر برای هر مسافران و توریست های تور دبی برای خرید کردن از فری شاپ های دبی در نظر گرفته  به این صورت میباشد که، تا سه هزار درهم خرید برای هدیه، میتوانید تنها چهارصد سیگار ، پنجاه سیگار برگ و پانصد گرم توتون خریداری کنید. از مشروبات الکلی نیز میتوان چهار لیتر مشروبات الکلی یا دو جعبه آبجو بخرید.

قوانین گمرکی برای خرید از فری شاپ فرودگاه دبیf

حراجی های فری شاپ فرودگاه دبی :

هر سال در بیستم ماه دسامبر حراجی با 25% تخفیف برگزار شده که تا آخر آن روز ادامه دارد و دلیل این حراجی تاسیس فری شاپ در این روز است. بعلاوه، قرعه کشی های بی نظیر این فروشگاه ها سالانه میلیون ها درهم، خودرو هایی مثل بنتلی، پورشه، آئودی، BMW، جگوار، مرسدس بنز، آستون مارتین، لامبورگینی و ... را براساس قرعه کشی هدیه میدهد.

آدرس فری شاپ فرودگاه دبی :

Terminal 1,Dubai International Airport