شهربازی ژوراسیک لند استانبول : این شهربازی مساحت به اندازه ده هزار مترمربع داشته و در مرکز خرید فروم، از بزرگترین مراکز خرید استانبول و همینطور اروپا قرار دارد. مجموعه ژوراسیک بیشتر از هفتاد نوع دایناسور را شبیه سازی کرده و تمام استخوان ها و تخم های آن برای توریست ها و گردشگران تور استانبول به نمایش گذاشته و اطلاعاتی هم راجب به آن ها داده است. شهربازی ژوراسیک لند استانبول میتواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار خانوادگی بوده و تجربه ای جالب و هیجان انگیز خواهد بود. در این مجموعه انواع تفریحات و سرگرمی ها برای تمامی سنین بوجود آمده تا بازدیدکنندگان خود را سرگرم کند.

شهربازی ژوراسیک لند استانبول

امکانات تفریحی شهربازی ژوراسیک لند استانبول

همه نوع تفریحی در این مجموعه تفریحی برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول در هر گروه سنی بوجود آمده است تا از کوچک و بزرگ از استفاده از آن نهایت لذت را ببرند. در این شهربازی انواع سینماهای چهار بعدی و شش بعدی که بزرگ ترین سینماهای چند بعدی ترکیه هستند، سالن نمایش انیمیشنی، بزرگترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، رستوران و کافه، محوطه کاوش، سالنی برای برگزاری جشن تولد، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی شهربازی ژوراسیک لند استانبول

دسترسی های نزدیک و هزینه بازدید از شهربازی ژوراسیک لند استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول این شهربازی را در منطقه بایرام پاشا در مرکز خرید فروم پیدا کنند. هزیه بازدید از آن برای هر نفر 29 تا 39 لیر بوده و هر روز هفته از ساعت ده صبح تا نه شب باز می باشد.