سیتی سنتر دیره : یکی از نخستین مرکز خریدها در ماجد الفصیم، سیتی سنتر دیره میباشد که در یک خیابان قدیمی میان شارجه و فرودگاه دبی واقع شده. علاقه مندان به خرید معمولا این مرکز خرید را برای خرید کردن انتخاب میکنند. طراحی داخلی آن شبیه به دبی مال بوده و در سال 1995 ساخته شده است. سیتی سنتر دیره از بهترین های ماجد الفصیم بوده و بیشتر از 370 فروشگاه بسیار خوب، امکانات تفریحی جالبی و پارکینگی با ظرفیت بیش از 3600 ماشین را دارد. اگر از این مرکز خرید بازدید کردید توصیه میشود سری به مغازه های ، Debenhams، Iconic، Sharaf DG،Virgin Megastore و Paris Gallery که از معروف ترین مغازه های سیتی سنتر دیره هست سری بزنید. اند. چهار سال قبل این مرکز خرید قسمت اصلی فروشگاه را ارتقا داده و دسترسی راحتی را برای آن به مترو در نظر گرفت و یک foodcourt خوب در آن ساخت.

سیتی سنتر دیره

فروشگاه های سیتی سنتر دیره :

همانطور که گفته شد این فروشگاه بیشتر از 370 مغاره دارد که از اصلی ترین آن ها میتوان Carrefour و Debenhams و Iconic و Sharaf DG و Virgin Megastore و Paris Gallery را نام برد که در هرکدام از آنها میتوانید لوزام الکترونیکی، لوازم آرایشی بهداشتی، اسباب بازی فروشی، جواهرات و پارچه های مرغوب را خریداری کنید.

فروشگاه های سیتی سنتر دیره‏

رستورانها و امکانات تفریحی سیتی سنتر دیره :

این مرکز خرید بیشتر از 58 رستوران و کافه دارد که هرکدام انواع غذاهای Chilis، Cocos، China Times، Hatam، P.F.Changs، Gazebo و Texas Roadhouseو همینطور فست فودهای خوشمزه و لذیذ international مثل ، New York Fries، McDonalds، Mrs Vanellis و Charleys Grilled Subs، Chowking، Fat Burger & Baja Fresh را به خریداران و مسافران تور دبی ارائه میکند.

رستورانها و امکانات تفریحی سیتی سنتر دیره‏

انواع سرگرمی های سیتی سنتر دیره :

یکی از سرگرمی هایی که میتوانید به همراه خانواده تجربه کنید مجیک پلانت بوده که، شبیه سازها و بازی ها و پارک هایی مخصوص برای بچه های میباشد.

دیگر سرگرمی که مورد علاقه بیشتر مردم است بولینگ با هست خط بوده، همینطور بازی بیلیارد، اینترنت، کارائ.که و همینطور بازی های شبکه ای برای علاقه مندان به بازی های گروهی میباشد.

اگر میخواهید ترس و هیجان واقعی را تجربه کنید سینما سه بعدی vox سیتی سنتر دیره را از دست ندهید

انواع سرگرمی های سیتی سنتر دیره

آدرس :

8th St – Dubai – United Arab Emirates

ساعات کاری :

هر روز ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

جمعه ها ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب