1.آی لاو KL

در مالزی می توانید شاهد لوازم بسیاری از جمله کیف، تیشرت، لیوان و لوازم مختلفی که روی آن ها عبارت من عاشق مالزی هستم را ببینید و پیدا کنید که به طور کامل سوغاتی مخصوصی حساب می شود و نشان دهنده سفر به آن کشور است.

2.نماد برج های پتروناس | Petronas Towers

این برج ها که برج های دوقولو مالزی هستند نماد و سمبل این کشور نیز به شمار می آیند و به همین دلیل اهمیت زیادی برای مردمان مالزی دارند . شما می توانید نماد برج های پتروناس را در شکل ماکت از فروشگاه های این کشور تهیه کنید و به عنوان سوغاتی و نماد کوالالامپور به عزیزانتان هدیه دهید.

3.صنایع دستی

این اشیا رنگی و تزئینی تلفیقی از هنر چینی و مالزیایی است که بسیار زیبا و ظریف هستند . این اشیا شامل ظروف چینی طرح دار و زیبا مانند فنجان های چای، ظروف، قاشق های چینی و یا قاب های تزئینی و دیدنی نیز سوغاتی دیگری از این کشور محسوب می شود.

4.دست سازهای چوبی

مجسمه های چوبی که کار دست هستند و به شکل های حیوانات تراشیده می شوند هننری است که در مالزی بسیار رواج دارد و به راحتی در ابعاد و قیمت های مختلف در مالزی قابل دسترس هستند.

5.جواهرات و مروارید

بدلیل اینکه در آبهای مالزی مروارید های زیادی یافت می شود می توانید در این کشور این مرواریدهای زیبا را در رنگهای متنوع به صورت گوشواره، گردنبند و دستبند با قیمت های نسبتاً مناسب تهیه کنید و عنوان هدیه این ارزشمند به عزیزانتان تقدیم کنید..

برای سفر به این کشور زیبا و اطلاع از قیمت تورها می توانید از تور مالزی در صفحه لست تورز دیدن فرمایید.

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@