سفر به گرجستان در پاییز : هر فصل گرجستان زیبایی های خود را دارد. اما پاییز آن چیز دیگریست. پاییز در این کشور از ماه سپتامبر شروع می شود. آب و هوای گرجستان در پاییز شبیه به تابستان، اما بدون گرمای بسیار است. روزهای پاییزی تفلیس بهترین زمان برای گشت و گذار و یا شنا در دریاچه های تفلیس و یا دریای سیاه باتومی می باشد. هوا روزها معتدل و مناسب بوده و شب ها ممکن است کمی سرد شود. اگر تور گرجستان خود را برای پاییز رزرو کرده اید، به لباس های گرم تا اواسط ماه اکتبر نیاز نخواهید داشت.  از آب و هوا که بگذریم، با شروع پاییز گرجستان رنگ دیگری به خود گرفته و همه جا بنفش، زرد، نارنجی و طلایی می شود. خلاصه مطلب، اگر میخواهید زیباترین و بهترین تصویر از این کشور را ببینید، تور گرجستان خود را برای پاییز برنامه ریزی کنید. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا درباره فستیوال ها، جشن ها و رویدادهایی که در این فصل از سال در گرجستان رخ میدهد بیشتر بدانید.

سفر به گرجستان در پاییز

پاییز در گرجستان، فصل برداشت انگور

سپتامبر در گرجستان، فصل برداشت انگور بوده و به ماه چهارم فصل تابستان معروف است. در این فصل، تمام مردم و کشاورزان برای برداشت انگور مشارکت می کنند. این کار یک سنت قدیمی به اسم رتولی در گرجستان بوده و برای تمام مردم گرجستان کاری مهم و مراسمی فرهنگی است. انجام اینکار باعث می شود تا خانواده و اقوام به یکدیگر نزدیک شوند. این سنت هشت هزار ساله برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان جذاب و دیدنی است. امروزه این مراسم بوسیله دهقانان در مزارع برگزار شده تا توریست ها و گردشگران بهتر بتوانند این سنت را درک کنند.

پاییز در گرجستان، فصل برداشت انگور

نمایشگاه های عکس در فصل پاییز در گرجستان

با شروع فصل پاییز در گرجستان، نمایشگاه عکس نیز شروع می شود. این نمایشگاه ها و گالری ها، در خیابان های شهر نیز برگزار می شوند. بهترین قسمت های این نمایشگاه ها، شب عکاسی است، حتما از آن دیدن کنید.

نمایشگاه های عکس در فصل پاییز در گرجستان

برگزاری نمایشگاه های مد و تئاتر در گرجستان

در ماه سپتامبر نمایشگاه های بسیاری از مد و تئاتر در گرجستان، به خصوص باتومی به شکل سنتی برگزار می شوند. این نمایشگاه های بین المللی در ماه اکتبر خیلی باشکوه تر از باتومی در تفلیس که پایتخت مد و طراحی لباس نیز می باشد، برگزار می شوند.

برگزاری نمایشگاه های مد و تئاتر در گرجستان