سفری هیچان انگیز به شهر کیف اوکراین با تور اروپا: شهر کیف پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اوکراین و یکی از مراکز اصلی، علمی آموزشی، فرهنگی و صنعتی در اروپایی شرقی محسوب می‌شود . شهر کیف  به لحاظ تاریخی بسیار غنی است و آثار متعدد باستانی در آن دیده می‌شود. شما هنگام بازدید از کیف با شهری مواجه خواهید شد که چه به لحاظ ساختار شهری و چه به لحاظ مردم آن دارای دو بخش تاریخی و مدرن است.

ما در ادامه قصد داریم فهرستی از آثار ثبت شده کیف در یونسکو و همچنین پر بازدیدترین و محبوب‌ترین مکان‌های که در زمان سفر به این شهر باید از آن بازدید کنید را به شما معرفی کنیم.

کلیسای سنت سوفیا در کیف اوکراین

این یک کلیسای قدیمی و آرامش بخش است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. دارای طراحی داخلی فوق‌العاده زیبا همراه با نقاشی‌های چند هزار ساله و کاشی‌کاری‌های زیبایی است که اطلاعات مهمی از تاریخ اکراین به شما می‌دهد. گنبد طلایی و چند مناره کوچک آن از بیشتر نقاط شهر قابل مشاهده است. برای بازدید از محوطه و داخل این کاخ چیزی در حدود 5 ساعت وقت لازم است.

کلیسای سنت سوفیا

پارک معروف کیف اوکراین

کیفی یک شهر سرسبز و احاطه شده با درختان است که در هر نقطه آن یک پارک زیبا برای پیاده‌روی وجود دارد. بهترین آن‌ها Mariyinsky و Khreshchatyi و قرار گرفتن این پارک‌ها در کنار رودخانه Dnieper این زیبایی را دوچندان کرده است.

برخی از معماری‌های برجسته و تاریخی این شهر نیز مانند Mariyinsky Palace، lover’s bridge در کنار این پارک‌ها قرار دارند.

طبیعت در اوکراین

لذت بردن از غذاهای اوکراینی

یکی از کارهای که حتماً باید انجام دهید خوردن غذای این کشور در یکی از رستوران‌های اوکراینی است. شما در محلی مانند Puzata Hata می‌توانید غذاهای محلی اوکراین را با قیمت مناسب صرف کنید. همچنین می‌توانید در رستوران Vulyk غذاهای سنتی این کشور را امتحان کنید. البته گزینه‌های شما به همین 2 مورد محدود نمی‌شود و تعداد فراوانی رستوران در این شهر وجود دارد که غذای اصیل را به شما ارائه می‌دهند.

غذاهای اوکراین

گشت گذار در بازارهای محلی

تعداد فراوانی بازار محلی در نقاط مختلف شهر وجود دارند که یک محل هیچان انگیز برای دیدن فرهنگ مردم این کشور از نزدیک است. در تابستان‌ها این بازارها بیشتر می‌شوند و اقلام مختلفی از جمله صنایع دستی، اقلام دست‌ساز، لباس‌ها و همچنین غذاهای محلی اوکراین را در آن‌ها ارائه می‌دهند.

Andriyivsky Uzviz, یکی از خیابان‌های کیف است که به داشتن بازارهای سنتی، گالری‌های هنری و صنایع دستی معروف شده است. شما می‌توانید در این خیابان راه بروید و برخی از چیزهای که خوشتان می‌آید برای خود و عزیزانتان به عنوان سوغات ببرید.

این شهر به تولید مواد غذایی ارگانیک معروف است، شما می‌توانید میوه، سبزی‌ها و گل‌های ارگانیک را در این بازارها بخرید.

از مترو کیف در اوکراین لذت ببرید

ایستگاه‌های زیرزمینی متروی کیف بسیار زیبا و هیچان انگیز است. شما در آنجا می‌توانید سقف‌های زیبا، لوسترها و کاشی‌کاری‌های تاریخی جالبی را تماشا کنید. مطمئن باشید شما عاشق این ایستگاه‌های مترو خواهید شد. علاوه بر زیبایی و تاریخی بودن آن‌ها می‌توانید از سفرهای ارزان در شهر کیف استفاده کنید.

گشت دریایی در رودخانه Dnieper در کیف اوکراین

این رودخانه از میان قلب شهر عبور می‌کند و شهر را به دو قسمت تاریخی و مدرن تقسیم می‌کند. تماشا کردن شهر از درون قایق یک تجربه بسیار جالب که نباید به هیچ‌وجه آن را از دست بدهید. قایق‌های مخصوص گردشگران هر نیم ساعت از اسکله حرکت می‌کنند و قیمت آن‌ها در حدود چند دلار است که یک سواری عالی را به شما ارائه می‌دهد.

تفریحات شبانه در کیف اوکراین

کیف دارای شب‌های پر جنب و جوش، شما می‌توانید از مهمانی، باشگاه و تفریحات شبانه به همراه دوستان خود لذت ببرید.