ساحل نان استاپ استانبول : در این ساحل تمام مدت فعالیت های مختلف در حال انجام است، درست مثل اسمش که به معنی بدون توقف است. ساحل نان استاپ برای افرادی که سرشار از انرژی هستند، مکان بسیار خوب تفریحی و گردشگری می باشد. ساحل نان استاپ استانبول یکی از محبوب ترین سواحل این شهر بین توریست ها بوده و همیشه مملو از گردشگران است. انواع و اقسام تفریحات ساحلی و آبی مثل جت اسکی، تنیس، والیبال ساحی و ...، رستوران ها ساحل تراس دار و ... در این ساحل فراهم شده اند تا نان استاپ را خاص تر از دیگر سواحل کنند. توریست ها و گردشگران تور استانبول که به سواحل علاقه مند هستند میتوانند همراه با دوستان و خانواده خود چند ساعتی را در ساحل نان استاپ استانبول بگذرانند.

ساحل نان استاپ استانبول

امکانات و خدمات رفاهی در ساحل نان استاپ استانبول

انواع و اقسام ورزش های آبی مثل قایق سواری، جت اسکی، قایق پدالی، بنانا، غواصی، موج سواری به همراه پارو، کایت بوردینگ، پاراسیلینگ، کایت سورفینگ، بسکتبال، والیبال ساحلی و ... فراهم شده تا تمام مدت و بدون وقفه در این ساحل خوش بگذرانید. همینطور جشن های ساحلی شبانه و کنسرت های مختلف در ساحل نان استاپ استانبول برگزار می شوند. ساحل نان استاپ یک رستوران، یک بار ساحلی و یک بار تراس با منوی بسیار باکیفیت بین المللی، محلی و ترکی دارد. رستوران ساحلی آن تراس داشته و چشم اندازی فوق العاده به سمت دریا دارد. همانطور که مبیبیند، تفریحات فوق العاده و بسیار خوبی در ساحل نان استاپ برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بوجود آمده است.

امکانات و خدمات رفاهی در ساحل نان استاپ استانبول

هزینه استفاده و ساعات بازدید از ساحل نان استاپ استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعت هشت صبح تا هشت شب با هزینه ورودی سه دلار در طول هفته و پنج دلار در آخر هفته از ساحل نان استاپ استفاده کنند.