ساحل دالیا استانبول : استانبول به جز مراکز تجاری موفق و عالی که دارد، به خاطر سواحل دریای سیاه، تنگه بسفر و دریای مرمره اش بسیار معروف و تفریحگاهی همیشگی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول است. اگر در سفر خود به استانبول میخواهید بیشتر وقتتان را کنار آب و در حال استراحت در این سواحل بگذرانید، از ماه می تا سپتامبر سفر خود را شروع کنید. تقریبا همه سواحل این شهر مورد علاقه و محبوب همه بوده اما ساحلی که در خلیج دمیرجیکوی قرار دارد، کمی متفاوت تر است. این ساحل تمیز و شنی، بسیار بزرگ بوده و آرامش خوبی داشته آنقدر که میتوان مکانی خلوت در این ساحل پیدا و کمی استراحت کرد. علاوه بر این طبیعت دوستان نیز میتوانند از ساحل دالیا استانبول به خاطر داشتن فضای سبز زیبایش لذت برده و در کنار آن به تفریح و سرگرمی های آبی در این ساحل بپردازند درواقع دالیا ترکیبی از دو قسمت زمین شنی و زمین چمن است.

ساحل دالیا استانبول

امکانات و ورزش های آبی در ساحل دالیا استانبول

تفریحات آبی واقعی را در ساحل دالیا استانبول تجربه کنید! این ساحل هر تفریح و سرگرمی که دوست داشته باشید، برای شما خواهد داشت. از والیبال ساحلی گرفته تا قایق های پدالی، جت اسکی، قایق سواری روی قایق های تندرو و ... . در گوشه و کنار این ساحل دکه ها و غرفه هایی از محصولات و صنایع دستی هم وجود داشته و برای خرید سوغاتی و هدایا گزینه بسیار خوبی است. همانطور که میدانید، آوردن انواع غذا و نوشیدنی به سواحل استانبول ممنوع بوده و شما باید از رستوران ها و کافه های داخل ساحل استفاده کنید. به همین جهت، رستوران هایی با انواع غذاهای دریایی لذیذ و نوشیدن های معمولی برای بازدید کنندگان خود سرو میکند. قیمت رستوران ساحل دالیا استانبول نیز به نسبت دیگر رستوران های دریایی مناسب تر است. به خاطر وزش بادهای شمالی ممکن است که آب دریا تمیز نباشد به همین دلیل بهتری است زمانی که بادهای گرم تر از سمت جنوب میوزند در آب های این دریا شنا کنید.

امکانات و ورزش های آبی در ساحل دالیا استانبول

راه های رسیدن به ساحل دالیا استانبول

شما به راحتی میتوانید با استفاده از خودروی شخصی و یا کرایه ای، خود را به ساحل دالیا استانبول برسانید. دالیا مابین ساحل کیلیوس و دمیرجیکوی، در بیست کیلومتری این شهر قرار دارد. برای ورود به این ساحل باید بیست تا سی لیر(برای آخر هفته) به عنوان ورودیه ساحل بپردازید. و در آخر فراموش نکنید که ساحل دالیا هر روز هفته از هشت صبح تا شش بعد از ظهر باز خواهد بود.