دهکده توریستی شاندرمن در قلب جنگلهای شمال کشور

دهکده توریستی ملل شاندرمن مجموعه ویلاهایی است که در غرب استان گیلان و در دل جنگل های سر سبز و زیبای شهرستان ماسال واقع شده است این دهکده توریستی در مرکز روستای بیتم قرار گرفته است که چشم انداز بسیار زیبایی نیز دارد از یک طرف روستا و خانه های ساده و بی آلایش نمایان است و از طرف دیگر ویلاهای لوکس و زیبا و مدرن دهکده توریستی شاندرمن زیبایی خود را به رخ می کشد.

دهکده توریستی شاندرمن دارای سه نوع ویلا با ظرفیت های متفاوت می باشد. ویلای 6 نفره دارای 6 نفر ظرفیت و تعداد اتاق ها 2 باب می باشد که در هر اتاق امکان اقامت و اسکان سه نفر مهیا شده است.

ویلای نوع دوم نه نفره می باشد این ویلا 3 باب اتاق دارد که این ویلا نیز مثل ویلای قبلی هر اتاق ظرفیت اسکان سه نفر را فراهم کرده است.

ویلای سوم ویلای 15 نفره است که بیشتر مناسب گروه های توریستی می باشد این ویلا دارای 5 باب اتاق می باشد و هر اتاق 3 نفر ظرفیت دارد.

تمامی ویلاهای VIP   به سبک دوبلکس و مدرن ساخته شده است در تمامی ویلاها امکاناتی مثل مینی بار رایگان , سرویس ایرانی و فرنگی , وان و صبحانه رایگان , سیستم تهویه مطبوع , اینترت رایگان , مبلمان , سشوار و آب معدنی رایگان , روم سرویس , یخچال , تلفن داخلی , شارژر برای شارژ وسیله های الکترونیکی , شبکه داخلی پخش فیلم , تلوزیون ال سی دی , سیستم اطفا حریق , اسپلیت , حمام ( شامل دوش و حوله و صابون و شامپو و...) دراور و قفل درب کلیدی و رخت آویز را دارا هستند.

پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته می باشد در لابی نیز امکان اتصال و استفاده از اینترنت وای فای رایگان فراهم است در صورتی که اشیا و لوازم قیمتی به همراه دارید می توانید از صندوق امانات کمک بگیرید. دستگاه فکس , دستگاه پرینتر و فتوکپی در صورت نیاز در این دهکده موجود می باشد. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان و مسافران این دهکده توریستی می باشد که ظرفیت پارکینگ نامحدود ذکر شده است.

دهکده توریستی دارای دو تا رستوران می باشد یکی رستوران شاندرمن که در آن غذاهای ایرانی سرو می شود و نوع سرو غذا نیز انتخابی است این رستوران در هم کف واقع شده است. رستوران دیگر رستوران سنتی است که این رستوران نیز در طبقه همکف قرار دارد نوع غذاها ایرانی سنتی است و سرو غذا نیز انتخابی است.

ویلاها همچنین دارای امکاناتی مثل بخش شاه نشین کنار شومینه , قسمت نشیمن کاملا مبله , آشپزخانه با امکانات ضروری آشپزی , میز ناهارخوری , سرویس بهداشتی مجزا برای هر اتاق خواب , طبقات بالا همچنین دارای بالک نیز هستند که چشم اندازی مشرف به کوه های پوشیده از درختان سبز و تنومند و شالیزارهای زیبای منطقه دارد. هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد که آب نماها و فوراه های آب زیبایی دوچندان به این مکان بخشیده است.

دهکده توریستی ملل شاندرمن  با شهر های مهم محدوده فاصله تقریبا نزدیکی دارد. دهکده با شهر بندرانزلی 35 کیلومتر با آستارا 100 کیلومتر , با فومن 26 کیلومتر , با ماسوله 40 کیلومتر , با قلعه رودخان 40 کیلومتر و با رشت 40 کیلومتر فاصله دارد.

دهکده توریستی شاندرمن همچنین با مناطق ییلاقی نیز فاصله نسبتا نزدیکی دارد مثلا منطقه ییلاقی اولسا بلانگا که مقبره میرزا کوچک خان نیز در این منطقه واقع شده است 50 کیلومتر فاصله دارد. شاندرمن 40 کیلومتر , دوران و زندانه 50 کیلومتر , اورمارال 40 کیلومتر , خلخال 100 کیلومتر و آبشار ویسادار نیز 45 کیلومتر با دهکده توریستی مسافت دارند.

این هتل نیز مثل سایر هتل ها و مجموعه های توریستی اقامتی دیگر دارای قوانین خاص خود می باشد که در زیر شرح داده شده است:

  • تحویل تمامی اتاق ها و واحدهای ویلایی ساعت 14 بعد از ظهر می باشد.
  • ساعت تخلیه اتاق ها و واحدهای اقامتی 12 ظهر می باشد.
  • نرخ برای میهمانان خارجی متفاوت می باشد البته نرخ برای عرب زبانان نرخ به همان میزان میهمانان داخلی است.
  • کودکان زیر سه سال اقامتی رایگان خواهند داشت و بابت این کودکان نرجی مطالبه نخواهد شد.

این مجموعه اقامتی و توریستی یکی از بهترین گزینه های موجود در منطقه است که امکانات رفاهی و خدماتی زیادی از جمله سالن ورزشی , بیلیارد , باشگاه بدنسازی به همراه مرکز ماساژ را برای مهمانان خود فراهم کرده است. آدرس دهکده توریستی ماسال , بین ماسال و شاندرمن , روستای بیتم , دهکده توریستی ملل شاندرمن می باشد.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@