تفریحگاه مدرن 390.000 متر مکعبی به اسم مارینا از دیگر محل های شگفت انگیز دبی که رکورد بزرگ ترین مارینای جهان را به خود اختصاص داده که داخل آن یه طول 3 کیلومتر یک آبراهه مصنوعی از حلیج فارس تا خشکی کشیده شده و اطراف آن را دانشگاه آمریکایی دبی، آپارتمان ها و برج های مسکونی که 120 هزار نفر در آن زندگی میکنند احاطه کرده است.

دبی مارینا

طراحی و توسعه این منطقه الهام گرفته از معماری فوق العاده فالس کریک در کشور کانادا بوده که بیشتر ساکنان این قسمت غربی هستند. اگر از خود میپرسیدید این همه شور و استقبال کردن از دبی و سرعت رش دبی در صنعت گرشگری و توریستی چگونه به این سرعت افزایش یافته باید گفت که وجود همچین تفریحگاه ها و استراحتگاه های لوکس و مدرن که هیجان و شور و استیاق را در انسان ایجاد میکند دلیل آن است.ساحلی که به این منظقه اختصاص داده شده بوسیله شخص خود حاکم دبی مجهز به چند پارک آبی و مجموعه های تفریجی و خدماتی شده که مورد علاقه توریست های تور دبی است. این منطقه 12% زیر آب بوده و از هشت کیلومتر مربع آن برای موارد مصرفی پارک های آبی استفاده شده.

دبی مارینا

آب نمای بزرگ الشهاب، مجتمع مسکونی المجارا، اسکله 20 متری و مرکز خرید مارینا مال این منطقه، از مکان هایی است که مورد توجه گردشگران تو دبی قرار گرفته. زیر سقف این مرکز خرید هر چیزی که بخواهید میتوان پیدا کرد و از لباس و کیف و کفش گرفته تا وسایل برقی و طلا و جواهرات!

دبی مارینا

 آدرس دبی مرکز خرید مارینا مال :

 Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

ساعات کاری مرکز :

 شنبه تا چهارشنبه از ده صبح تا ده شب .

پنجشنبه تا یکشنبه ازده۰ صبح تا پاسی از نیمه شب