خیابان معروف لارامبلا بارسونا : در این مقاله سعی داریم تا شما را با یکی از معروف ترین و قدیمی ترین خیابان های شهر بارسلونا در کشور اسپانیا آشنا کنیم. این خیابان لارامبلا یا رامبلا نام داشته و به معنای واقعی کلمه مکانی مملو از هیجان و شگفتی است. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا در سفر خود به شهر بارسلونا اسپانیا شاهد شگفتی های بسیار خواهند بود که خیابان لارامبلا تنها یکی از آنهاست. خیابان لارامبلا شهر قدیمی بارسلونا را به دو قسمت تقسیم کرده و با اینکار باعث دو جبهه ای شدن افکار عمومی شده است. همچنین بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اسپانیا بعد از بازدید از این خیابان گفته اند که لارامبلا حال و هوای پاریسی به همراه کافه های خیابانی و ردیف های درختان مرتفع و سرسبز داشت که مملو از هیجان و هیاهو می باشد. این خیابان به اسم لاس رامبلاس نیز معرف است و از ریشه کلمه عربی راملا به معنی ساحل شنی رودخانه آمده است. 

خیابان معروف لارامبلا بارسونا

جاذبه های خیابان لارامبلا

پیاده روی همیشه یکی از کارهای لذتبخش و بی نظیر بوده به خصوص اگر در خیابان لارامبلا بارسلونا باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا در هنگام پیاده روی در این خیابان میتوانند همزمان از جاذبه های گردشگری آن دیدن کنند. این جاذبه ها شامل موارد زیر هستند.  :

  • غذا بازار لا بوکوریا بارسلونا
  • تماشاخانه لیسیو
  • موزائیک میرو
  • مجسمه یادبود کریستف کلمب 

جدا از این جاذبه ها، رستوران ها و کافه های بسیار خوبی هم در این خیابان قرار داشته و توریست ها اگر از پیاده روی خسته شدند میتوانند در یکی از آن ها استراحت کرده و غذایی خوشمزه میل کنند. 

جاذبه های خیابان لارامبلا

رستوران ها و فروشگاه های مختلف این خیابان 

به تازگی فست فودهای معروفی در خیابان لارامبلا افتتاح شده و بی تردید این خیابان یکی از معروف ترین و توریستی ترین خیابان های شهر بارسلونا بشود. با اینکه قسمت مرکزی خیابان لارامبلا نشان میدهد که مردم این شهر این خیابان را هرگز ترک نخواهند کرد، اما هرچقدر که بیشتر می گذرد این خیابان بیشتر به یک مکان برای برگزاری سیرک ها، شامورتی بازی ها، غرفه ها و فروشگاه های ارائه دهنده تی شرت های سوغاتی و .... تبدیل می شود. وجود همین سیرک ها و فروشگاه ها باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا به این خیابان جذب شوند. توریست ها و گردشگران در این خیابان بارسلونا میتوانند شاهد افرادی باشند که خود را شبیه به دلقک، گلادیاتور، رقصنده های فلامنکو، شیطان و رقصنده آرایش کرده اند و مردم عابر پیاده را با ادا درآوردن و نمایش اجرا کردن می خندانند. 

رستوران ها و فروشگاه های مختلف این خیابان

اقامت در لارامبلا

 توریست ها و گردشگران تور اسپانیا اگر به دنبال داشتن اقامت طولانی مدت در بارسلونا هستند، خیابان لارامبلا هتل های بسیار مناسبی دارد. برای اقامت در این خیابان معروف بارسلونا، گزینه های مختلفی وجود دارند. هتل های بسیار خوب و محبوب در این خیابان قرار دارند از جمله : 

  • هتل مونت کارلو بارسلونا
  • هتل 1898 بارسلونا
  • هتل رویال رامبلاس بارسلونا
  • هتل هاستریا گرائو

برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که اقامتی با هزینه مناسب در یک هتل دنج در شهر بارسلونا میخواهند، میتوان هتل هاستریا گرائو بارسلونا را پیشنهاد داد. این هتل با خیابان اصلی لارابلا فاصله بسیار کوتاهی دارد. 

اقامت در لارامبلا