دبی یکی از شهرهایی که بوده در دهه های اخیر پیشرفت های زیادی کرده است. این شهر در زمینه توریستی و گردشگری پیشرفت بسیاری داشته و همینطور سرمایه گذاری های خوبی روی زیر ساخت های خود انجام داده و منابع بسیاری را از دیگر کشورها برای خود جذب کرده است. به همین خاطر در ایام عید بسیاری از مردم تور دبی را برای خود رزرو می کنند. دبی به این ویژگی های منحصربفرد و جذاب خود در زمینه های سرگرمی و مراسمات فرهنگی و هنری برجسته در جهان به خود مفتخر بوده و هر سال فستیوال ها، جشنواره ها و مسابقات هیجان انگیزی برگزار می کند. در مطالب قبلی رویدادها و جشنواره های دبی را در ماه های آذر، دی، فروردین و اسفند معرفی کردیم، اگر قصد سفر به دبی در بهمن را دارید، لست تورز در ادامه شما را با رویدادها و جشنواره های این ماه از سال دبی آشنا خواهد کرد. 

نمایشگاه صنعت غذایی گلفود دبی

یکی از اصلی ترین پایگاه های توسعه تجارت شرکت های غذایی دنیا، نمایشگاه صنعت غذایی گلفود (Gulfood) دبی است. زیرا این نمایشگاه تجربه و سابقه بسیار خوبی در بین صادر کنندگان و تاجران معروف و شناخته شده دنیا داشته و همینطور میتواند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را به سمت خود جذب کند. حضور بسیاری از توریست های تور دبی، بازدیدکنندگان و خریداران از 150 کشور دنیا نشان دهنده برنامه ریزی این صنعت، برای توسعه بخشیدن روابط و تجارت خود از طریق این نمایشگاه در سطح بین المللی می باشد. 

این نمایشگاه یکی از معروف ترین نمایشگاه های دبی بوده که هر سال در فصل زمستان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود. انتخاب شهر دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو سال 2020 موجب شده تا دبی تا چند سال آینده همینطور مرکز توجه تجارت بین الملل بوده و مکانی برای برگزاری بزرگ ترین و مهم ترین جشنواره ها و رویدادها، سمینارها و کنفرانس های جهانی باشد. بسیاری از کشورها از جمله ایران، ترکیه، افغانستان، اندونزی، آمریکا، انگلیس، بحرین، استرالیا و دیگر کشورها نمایندگان خود را به دبی فرستاده تا در این نمایشگاه شرکت کنند. 

زمان برگزاری : 27 بهمن ماه الی 1 اسفند ماه

نمایشگاه صنعت غذایی گلفود دبی

مسابقات قهرمانی تنیس دبی

علاقه مندان به ورزش تنیس احتمالا منتظر برگزاری دوره جدید این مسابقات در شهر دبی باشند. این مسابقات قهرمانی تنیس دو نفره با بزرگترین و معروف ترین بازیکنان تنیس در یکی از پیشرفته ترین استادیوم های دنیا برگزار خواهد شد. این مسابقه تقریبا 13 روز طول خواهد کشید و هر ساله بسیاری از طرفداران این ورزش را به سمت خود جذب می کند. 

زمان برگزاری : از 27 بهمن ماه تا 10 اسفند ماه

قیمت بلیط : شروع بلیط از 55 درهم تا 375 درهم 

مسابقات قهرمانی تنیس دبی

مسابقات قهرمانی چوگان جولیوس بائور دبی

یکی از هیجان انگیزترین جشنواره ها که به توریست ها و گردشگران تور دبی پیشنهاد می کنیم از آن دیدن کنند، مسابقات قهرمانی چوگان جولیوس بائور است. این مسابقه با قوانین شیخ مکتوم بن محمد بن رشید آل مکتوم، معاون حاکم دبی انجام می شود. این مسابقه یکی از برترین مسابقات در دنیا شناخته می شود. در این مسابقات در طول روز، سرگرمی های خارج از مسابقه مثل موسیقی، رقص و نمایش مد و ... به نمایش گذاشته می شود. همینطور در روز آخر نیز افراد معروفی از سراسر کشور به قسمت اختصاصی می آیند تا مسابقات را از نزدیک تماشا کنند. 

زمان برگزاری : از 21 بهمن ماه الی 23 اسفند

قیمت بلیط : 150 درهم ( آخر هفته ها رایگان )

مسابقات قهرمانی چوگان جولیوس بائور دبی