جزیره پانگکور لوت مالزی : مالزی یکی از کشورهایی است که به داشتن جزیره های کوچک و بزرگ بین توریست ها و گردشگران تور مالزی معروف میباشد. جزایر این کشور با داشتن ساحلی تمیز، هتل ها و اقامتگاه های مناسب و تفریحات بسیار سالانه مورد بازدید هزاران هزار توریست و گردشگر تور مالزی است. اما در این میان یکی از بهترین و پربازدیدترین جزیره های مالزی، جزیره پانگکور لوت شگفت انگیز است. این جزیره به خاطر داشتن فضایی فوق العاده دیدنی و عالی و به خصوص چشم انداز بی نظیرش یکی از زیباترین جزیره های مالزی شناخته میشود. جزیره پانگکور لوت در قسمت شمال غربی مالزی، ساحل ایالت پراک قرار داشته و برای رسیدن به آن راه های بسیار وجو دارد که در ادامه هرکدام از آنها شرح داده ایم.  این جزیره هشت کیلومتر مربع مساحت داشته و سرجمع، افرادی که در آن زندگی میکنند هزار نفر هستند. از صنایع محلی و البته اصلی این جزیره ماهی محلی است. و همین نشان دهنده این است که شغل بیشتر مردم ساکن در این جزیره ماهیگیری بوده و شما هم حتی میتوانید با کرایه لوازم ماهیگیری زیر افتاب درخشان جزیره نشسته و مشغول به ماهیگیری باشید. از پیشرفته ترین مناطق این جزیره باسیر بوگاک است.

جزیره پانگکور لوت مالزی

هتل ها و سرگرمی های جزیره پانگکور لوت مالزی

امکانات تفریحی و سرگرم کننده بسیاری در این جزیره هستند که میتوانند تمام روز شما را به خود مشغول نگه دارند. انواع تفریحات و ورزش های آبی مثل جت اسکی، قایق سواری، قایق های موزی، کوه نوردی، زمین گلف، شنا و ... در این جزیره هستند تا شما را به نحود احسنت سرگرم کرده تا از سفر خود لذت برده و راضی باشید. در کنار این تفریحات، شما میتوانید از جاذبه هایی که در این جزیره هستند نیز دیدن کنید، مثل معبد فولین کنگ، معبد کالی عمان و باقی مانده قلعه هلندی که پناهگاه سنگ تاریخی بوده و به ببر صخره ای معروف است. در این جزیره هتل های بسیار خوب و با و رتبه مناسبی هستند که بیشتر مورد پسند زوج های جوانی است که برای تفریح به این جزیره سفر میکنند. این هتل ها کیفیت خوبی داشته و قیمت آن به صرفه و مناسب است. بابراین شما میتوانید با هزینه کم و به صرفه ای، در این جزیره مستقر شوید. 

هتل ها و سرگرمی های جزیره پانگکور لوت مالزی

راه های رسیدن به جزیره پانگکور لوت مالزی

برای رسیدن به این جزیره شگفت انگیز میتوانید از سه راه اقدام کنید، راه دریایی، هوایی و زمینی. از راه دریا باید مسافتی چهل دقیقه ای را از لوموت تا پانکور با قایق طی کنید. قایق های لوموت هر سی دقیقه یک بار به سمت پانکور حرکت میکنند. توریست ها و گردشگران تور مالزی میتوانند از فرودگاه با تاکسی های چهارصد رینگی و یا خطوط اتوبوس شهری، به سمت اسکله حرکت کرده و با مسافتی سه ساعته از شهر تا جزیره روی آب باشند. راه هوایی برای رسیدن به جزیره با هواپیماه های خصوصی برجایا ایر به صورت پنج نوبت در طول هفته انجام میشود. این راه از فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه تا جزیره است. اما راه زمینی که بسیاری از توریست ها و گردشگران تور مالزی آن را انتخاب کرده و هزینه کمتری دارد، از بزرگران شمال جنوب شروع شده و به سمت شمال پراک است. با رسیدن به شمال پراک باید از عوارضی بیدور گذشته و با استفاده از تابلوهای راهنما مسیر سمت جزیره را دنبال کرده و به راحتی به جزیره پانگکور لوت مالزی برسید.

راه های رسیدن به جزیره پانگکور لوت مالزی