09354294946

تماس در ساعت اداری

لست تورز سایتی برای معرفی تورهای لحظه آخری مسافرتی و ارزان است و هیچگونه خرید و فروشی برای تور مسافرتی و بلیط پرواز ندارد

ثبت شرکت کار گرجستان

ثبت شرکت کار گرجستان : اگر به دنبال راه اندازی و ثبت شرکتی در گرجستان هستید، حتما باید مراحل را بادقت طی کنید. به عنوان مثال اگر آدرس درست و مطمئنی به شما داده نشود و بعد از مدت زمانی صاحب ملک آدرس شرکت را بسته و یا آن را بفروشد، شرکت ثبت شده شما معلق شده و بایستی دوباره اقدام به ثبت شرکت کنید. که این اتفاقات وقت و از همه مهم تر هزینه بسیار از شما میگیرد. به عنوان مثال اگر از شرکت ثبت شده تان یکسال مالیات را پرداخته باشید، به خاطر آدرس معتبر نداشتن، تمام سوابق مالیاتی شما از بین رفته و شما مثل شخصی خواهید بود که تازه به وارد به این کشور شده و باید همه چیز را از اول شروع کنید.  بیشتر کسانی که شرکت در گرجستان ثبت می کنند، اساسنامه محضری مهر و موم شده به دو زبان گرجی و انگلیسی را همان ابتدا به شما تحویل نمیدهند، چرا که شاید بعد از مدتی با مشکل حقوقی برخورد کنید و اگر اساسنامه شرکتتان دقیق و درست نباشد برای کار جدید، کم و یا زیاد کردن شرکا به مشکل حقوقی میخورید. با ثبت کردن شرکتی در گرجستان، شما پروانه فعالیت از نوع جنرال تریدینگ دریافت خواهید کرد. معنی این پروانه این است که شما میتوانید هر نوع شغلی که میخواهید در این کشور داشته باشید به جز تولید، توزیع و پخش دارو که به مجوز جدا از وزارت بهداشت گرجستان نیاز دارد. داشتن این پروانه بزرگ ترین پوئن مثبت راه اندازی کسب و کار در گرجستان است.

ثبت شرکت کار گرجستان

مراحل ثبت شرکت کار در گرجستان

در اولین مرحله از ثبت شرکت، شرکت باید از نوع جنرال تریدینگ و مسئولیت محدود باشد. قدم بعدی، دادن آدرس معتبر و دائمی، همراه با سند ملک است. بعد از آن باید قرارداد مطمئنی برای ثبت شرکت با تعهدات طرفین امضا شود. چهارمین نکته، طراحی کردن لوگو و مهر شرکت و ثبت آن است. بعد از ثبت لوگو و مهر، حساب بانکی شرکتی، شخصی باز کرده تا ویزا کاری تجاری دریافت کنید. سپس با دریافت کد مالیاتی، اساسنامه محضری به دو زبان گرجی و انگلیسی بوسیله یک وکیل رسمی تنظیم شده و به همراه توضیحات مهم کسب و کار و قانون اساسی، تاسیس می شود.

حتما به صفحه تور گرجستان لست تورز مراجعه کنید تا آخرین تورهای گرجستان را مشاهده کنید.

7
7

نظرات

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده

نظر خود را ثبت کنید

Captcha Refresh
 
تصویر بالا را وارد نمایید: