تور پوکت فروردین 97 : اگر عاشق تفریحات آبی، سواحل و غواصی در آب های شفاف و زلال هستید، پوکت دقیقا همان چیزی است که دنبالش هستید. این جزیره با سواحل شنی سفید، دریای زلال و شفاف اندامان، حرفه ای ترین مراکز غواصی و بهترین تفریحات آبی، مقصد همیشگی توریست ها و گردشگران است. پوکت بزرگ ترین شهر تایلند بوده و سواحل معروفی مثل پاتونگ و کارون و جزایر بسیار معروف در سطح جهانی مثل فی فی و جیمز باند را داشته که از دلایل اصلی علاقه توریست ها و گردشگران به این شهر هستند. علاوه بر این، پوکت بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید در تایلند را داشته و فستیوال های بسیاری در طول سال دارد که یکی از معروف ترین آن ها جشن آب است. این جشن اواسط فروردین ماه برگزار شده و اگر کمی عجله کرده و تور پوکت فروردین 97 را برای خود رزرو کنید، به این فستیوال مهیج خواهید رسید. فراموش نکنید از لوازم واجب سفر به این شهر، داشتن دوربین های عکاسی برای ثبت خاطرات خوش است!

تور پوکت فروردین 97

آب و هوای پوکت در فروردین ماه

شهر پوکت به طور کلی آب و هوای گرمسیری داشته به همین خاطر از آبان ماه تا فروردین خشک و از اواخر خرداد تا اوخر شهریور بارانی است. اگر تور پوکت فروردین 97 را برای خود رزرو کرده اید، آب و هوای این جزیره در این ماه کمی گرم بوده اما بعد از ظهرهای صاف و عصرهای کم بارانی دارد.

آب و هوای پوکت در فروردین ماه

بهترین هتل های پوکت

هتل لمردین پوکت "Le Méridien Phuket Beach Resort"

از بهترین هتل های پنج ستاره پوکت، میتوان به هتل لمردین در منطقه کارون اشاره کرد. این هتل تاکنون توانسته امتیازهای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور پوکت جمع کند و جزو یکی از هتل های برتر این شهر باشد. هتل لمردین از زیرمجموعه هتل زنجیره ای StarWoods hotels بوده و به عنوان لوکس ترین و گرانترین هتل پوکت معرفی می شود. این هتل پنج ستاره تمامی امکانات و خدمات مدرن و پیشرفته را برای میهمانان خود آماده کرده و دور تا دور آن را جنگل های بزرگ گرمسیری فراگرفته اند. با اقامت در این هتل به راحتی به زمین گلف، معبد چالونگ، ساحل معروف پاتونگ، محل شکار، زمین پینت بال و فرودگاه بین المللی دسترسی خواهید داشت.  

هتل لمردین پوکت

هتل رویال پارادایس پوکت "The Royal Paradise Hotel"

هتل رویال پارادایس، یکی از بهترین هتل های چهار ستاره بین هتل های پوکت است و میتوان از همه نظر روی آن حساب کرد. این هتل شیک و لوکس، اتاق های دلباز و محیطی آرامش بخش داشته و برای میهمانان تور پوکت خود امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر روباز، پذیرش شبانه روزی، رستوران و کافی شاپ بین المللی، محلی و چینی و ... دارد که همگی موجب محبوبیت این هتل بین توریست ها و گردشگران شده اند. همینطور با اقامت در این هتل، به بسیاری از جاذبه های تفریحی و تجاری معروف مثل مرکز خرید سنترال فستیوال، مرکز خرید جانگ سیلون، پارک تفریحی فانتاسیا و ساحل پاتونگ دسترسی خواهید داشت.

هتل رویال پارادایس پوکت

هتل پوپا پالاس پوکت "Poppa Palace Hotel"

این هتل سه ستاره در پوکت، علاوه بر قیمت مناسب، خدمات بسیاری خوبی هم برای توریست های تور پوکت داشته و میتواند هتل خوبی برای تور پوکت فروردین 97 آن ها باشد. هتل پوپا پالاس، 107 اتاق بزرگ و مجهز با شیشه های دوجداره داشته و همینطور خدمات بسیاری خوبی مثل استخر سرپوشیده، ماساژ و اسپا، گلف، نگهداری از کودکان، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی و ... برای میهمانان تور پوکت دارد.

هتل پوپا پالاس پوکت

معروف ترین جاذبه های گردشگری پوکت

جزیره‌ فی‌فی پوکت تایلند

پوکت مملو از جزیره های فوق العاده و شگفت انگیز است که بیشتر آنها شهرت جهانی دارند. یکی از زیباترین این جزیره ها که به نوعی دلیل سفر توریست ها و گردشگران تور تایلند به این شهر بوده، جزیره فی فی است. این جزیره گرمسیری به خاطر زیبایی های طبیعی که داشته یکی از پر رفت و آمد ترین جزیره های پوکت بوده و 48 کیلومتری از آن قرار دارد. با ورود به این جزیره، قایق های بسیاری را روی آب های شفاف و زلال خواهید دید. همینطور در سواحل مرجانی آن، رستوران ها و امکانات خوبی فراهم شده اند. غارهای بسیاری در این جزیره هستند که ارزش گشت و گذار را دارند. از برنامه های رایجی که توریست ها و گردشگران تور تایلند در این جزیره دارند، سواری بر قایق های پارویی، غار نوردی و صخره نوردی، کشتی سواری، غواصی و ... می باشند.

جزیره‌ فی‌فی پوکت تایلند

جزیره جیمز باند پوکت تایلند

بعد از جزیره فی فی، یکی دیگر از جزایر بسیار معروف پوکت، جزیره جیمز باند است. جیمز باند اولین بار در فیلم مردی با اسلحه طلایی، در این جزیره معروف شد. به همین خاطر جزیره جیمز باند، طرفداران بسیاری دارد.

جزیره جیمز باند پوکت تایلند

شهر قدیمی پوکت تایلند

اگر علاقه مند به تاریخ داشته و مقبره ها و بناهای قدیمی برایتان جذاب است، در برنامه تور پوکت فروردین 97 خود بازدید از شهر قدیمی پوکت را قرار دهید. شهر قدیمی پوکت، برای مردم بسیار اهمیت دارد. در این قسمت پوکت بسیاری از مقبره ها، بناهای قدیمی و تاریخی و معابد بسیار زیبا و باشکوه قرار داشته که واقعا ارزش دیدن دارند. همینطور در این قسمت فروشگاه های بسیاری از صنایع دستی و نقاشی هست.

شهر قدیمی پوکت تایلند

مجسمه بزرگ بودا پوکت تایلند

این مجسمه بزرگ روی تپه های ناکر، درست بین کاتا و چالونگ قرار داشته و 45 متر ارتفاع دارد. ارتفاع این مجسمه به قدری است که از دور هم قابل دیدن است. اگر منظره پانورامایی و 360 درجه ای از جزیره میخواهید، روی تپه های مجسمه بزرگ بودا بهترین مکان برای دیدن این منظره است.

مجسمه بزرگ بودا پوکت تایلند

پنج تفریحی که باید در پوکت تجربه کنید

غواصی در پوکت تایلند

یکی از تفریحات خاص و مورد علاقه توریست ها و گردشگران در پوکت، غواصی در آب های زلال این جزیره بزرگ در کنار ماهی های رنگارنگ است. غواصی در آب های این جزیره یکی از بهترین غواصی های روی زمین شناخته شده. شفافیت و تمیزی آب و دریاها باعث شده تا از هر سنی، به غواصی در پوکت علاقه مند شده و دل به دریا بزند.

غواصی در پوکت تایلند

فیل سواری در پوکت تایلند

مگر میشود به تایلند سفر کرد و سوار فیل ها نشد؟ فیل سواری یکی از تفریحات رایج بیشتر توریست ها و گردشگران است. حدود بیست کمپ برای فیل سواری به صورت پراکنده در پوکت وجود دارد.

فیل سواری در پوکت تایلند

پارک آبی در پوکت تایلند

بیشتر تفریرحات این جزیره آبی است مثل غواصی، موج سواری، اسکی روی آب. اینبار یکی دیگر از تفریحات آبی معروف این شهر را برای شما معرفی می کنیم. پارک آبی پوکت، یکی از بهترین تفریحات پوکت بوده که سالانه پذیرای تعداد بسیاری از توریست ها و گردشگران تور تایلند است. هر نوع تفریح آبی که دنبالش هستید در این پارک آبی پیدا خواهید کرد، از گرداب های، رودخانه ها، سرسره های آبی گرفته تا دریاهای شبیه سازی شده، تنها گوشه ای از تفریحات این پارک هستند. طراحی این پارک تفریحی، الهام گرفته از قاره های آسیا، آفریقا، شمال اروپا، شمال آمریکا و ترکیه بوده و براساس این قسمت ها از کره زمین طراحی شده اند.

پارک آبی در پوکت تایلند

پارک دینو در پوکت تایلند

پارک دینو، تنها یک پارک دایناسوری ساده نیست! در این پارک دایناسورها حرکت کرده و نفس می کشند! دایناسورهای این پارک طوری طبیعی ساخته شده اند که قادر به پلک زدن و نگاه کردن اطراف هستند. همینطور بخاری از دهن خارج می کنند. تفریحات بسیار خوبی مثل زمین گلف و همینطور یک رستوران در این پارک بوجود آمده و توریست های بسیاری را به سمت خود جذب می کند.

پارک دینو در پوکت تایلند

 پارک تفریحی فانتاسیا پوکت تایلند

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، تفریحات بسیاری در این جزیره هستند که بیشترشان آبی بوده. اما یکی از محبوب ترین و معروف ترین تفریح غیر آبی در این شهر که همیشه مورد استقبال هزاران هزار توریست و گردشگر تور تایلند قرار میگیرد، پارک فانتاسیا است. این پارک تفریحی معماری بسیار فوق العاده ای داشته و انواع نمایش ها و بازی ها برای تمامی سنین را در خود دارد. همینطور رستوران ها و فروشگاه هایی از هدایا و سوغاتی در این پارک قرار دارند. توریست های تور پوکت میتوانند از جمعه تا چهارشنبه از ساعت پنج تا یازده شب در این پارک وقت بگذرانند.

 پارک تفریحی فانتاسیا پوکت تایلند