تور سافاری استانبول : استانبول شهری نیست که تنها در مراکز خرید و حاذبه های تاریخی اش خلاصه شود. جاذبه های طبیعی آن نیز باعث شده تا تفریحاتی مثل سافاری، رفتینگ و ... رونق بسیار داشته باشند. امروزه رفتینگ یکی از تفریحات محبوب و مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول است. تور جیپ سافاری، نه ساعت از روز کامل را گرفته و زیبایی ها طبیعت را به شما نشان میدهد. البته میتوان این تورها را به صورت یک روزه و یا چند روزه نیز ارائه داد. تور جیپ سافاری یعنی ترکیبی از قایق سواری، جیپ سواری و ... . معمولا این تورها از هتل به همراه یک راهنما شروع شده و همان ابتدا تمام نکات ایمنی و امنیتی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول توضیح داده می شود. بیشتر طرفداران این تورهای جیپ سواری، جوانان و افرادی هستند که میخوهند یک روز از سفر تور استانبول خود را ماجراجویانه تر و جذاب تر بگذرانند.  

تور سافاری استانبول

مسیر تور سافاری استانبول

با انتخاب این تور تفریحی برای خود، شما سفر به زیباترین طبیعت شهر استانبول را انتخاب کرده اید. در این مسیر روستاهای با صفا و قدیمی، طبیعت سبز و بکر، درخت های میوه بسیار و زمین های کشاوزی را خواهید دید. حتما دوربین عکاسی در این تور با خود داشته باشید تا تصاویر طبیعت بسیار زیبای اطراف را به یادگار برای خود داشته باشید. بعد از گشت و گذار اطراف روستاها، نوبت به بالا رفتن از کوه پانارونا با هفتصد متر ارتفاع بوده که حتی چند خانه هم روی آن قرار دارد. اگر در این تور احساس گرسنه بودن کردید، رستوران های خوب همراه با غذاهای ترکی اطراف هستند. معمولا توریست ها و گردشگران تور استانبول رستورانی که کنار مرکز پروش ماهی قزل آلا بوده را برای صرف غذا و ماهی های خوشمزه انتخاب می کنند. بعد از صرف غذایتان در طبیعت، کمی در رودخانه شنا کرده و ریلکس کنید. سر انجام این تور که از صبح شروع شده بعد از قایق سواری، شنا، گشت و گذار در روستاها و عکاسی به پایان میرسد.

مسیر تور سافاری استانبول

لوازم مورد نیاز و هزینه تور سافاری استانبول

هزینه این تور متفاوت بوده و شامل ترانسفر رفت و برگشت، بیمه، ناهار و لیدر نیز می باشد. لوازمی که در تور سافاری استانبول ممکن است لازم داشته باشید شامل کفش راحتی، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و کلاه می باشند.

لوازم مورد نیاز و هزینه تور سافاری استانبول