تفریح در دبی همراه با کودکانتان : اگر همراه با خانواده به دبی سفر کرده اید، تفریحات فوق العاده ای پیش روی شماست. دبی از هرچیزی در هر زمینه ای بهترین ها را دارد، بهترین سواحل، بهترین شهربازی ها، بهترین پارک های آبی و ... . میتوان گفت دبی مثل بهشتی برای کودکان است که هر طرف آن تازه ترین و مهیج ترین تفریحات دنیا قرار دارند. بنابراین از بهترین تفریحاتی که میتوان به همراه خانواده و کودکان در دبی داشت را برای همراهان همیشگی لست تورز معرفی کرده ایم، در ادامه با ما همراه باشید :

پارک های آبی دبی

یکی از بهترین تفریحاتی که همیشه در دبی پیشنهاد می شود، پارک های آبی دبی است. دبی بهترین و معروف ترین پارک های آبی دبی داشته که از معروف ترین آن ها میتوان پارک آبی ویالد وادی، دنیای آب یاس و آکواونچر را نام برد. در این پارک های آبی هیجان انگیزترین تفریحات دنیا را تجربه خواهید کرد. سرسره های آبی این پارک ها آدرنالین شما را بسیار بالا برده و تجربه ای فوق العاده به شما میدهد. بنابراین اولین پیشنهاد ما برای توریست ها و گردشگران تور دبی، البته بیشتر در فصل تابستان پارک های آبی هستند. اگر از مردم محلی سراغ بهترین پارک آبی دبی را بگیرید، بی شک پارک آبی دریم لند، اولین پارک آبگرم دبی را به شما پیشنهاد می کنند.

پارک های آبی دبی

پیست اسکی دبی

امارات متحده عربی، اولین پیست اسکی خود را در دبی بار کرده است. خبر خوب اینجاست که این پیست اسکی هر روز سال باز بوده و فضای سرپوشیده دارد. این پیست اسکی دمایی بین 1- تا 5- درجه سانتی گراد داشته و بزرگ ترین پیست اسکی دنیا شناخته می شود. در این پیست شش هزار تن برف سفید و تمیز وجود داشته و همینطور پنج مسیر اسکی با طور چهارصد متر دارد. این مجموعه بزرگ برای افرادی که تازه کار هستند نیز مربیان حرفه ای داشته که آموزش می دهند. تفریحاتی که در پیست اسکی دبی ارائه شده شامل سرسره، اسنوبال شوتینگ، سورتمه، برج های مخصوص بالا رفتن، تله کابین های چهار نفره و ... می باشند.

پیست اسکی دبی

پارک ترامپولین دبی

یکی از بهترین راه ها برای سرگرم کردن کودکان، پارک ترامپولین است. این پارک های در ماه های تابستانی بازار داغی دارند. این پارک صد ترامپولین را به هم متصل کرده و کودکان شما میتوانند در این پارک حسابی بالا پایین برپرند و به یکدیگر توپ پرتاب کنند.

پارک ترامپولین دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

یکی دیگر بهترین تفریحات دبی که به توریست ها و گردشگران خانواده تور لحظه آخری دبی پیشنهاد می شود، آکواریوم و باغ وحش زیر آب است. اگر حسابی کنجکاو هستید که در دنیای زیر آب چه می گذرد، سری به آکواریوم بزنید. این آکواریوم بزرگ ترین تونل ها را داشته و محل زندگی هزاران هزاران موجود آبزی زیبا و شگفت انگیز است. ستاره دریایی، شیرماهی، اسب آبی، سمور آبی، اختاپوس بزرگ اقیانوسی، پنگوئن، خرچنگ های بزرگ، لاک پشت، کروکودیل، عروس دریایی و ماهی های رنگارنگ از موجوداب آبزی هستند که در این آکواریوم زندگی می کنند. این آکواریوم و باغ وحش زیر آب در مرکز خرید دبی مال قرار دارند.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

سافاری بیابانی دبی

حتما در دبی یک روز به سافاری در بیابان ها بگذرانید، مطمئن باشید که شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برایتان خواهد بود. هرچند فعالیت های خاصی برای کودکان نیست اما شتر سواری، اسکی روی تپه های شنی، ATVسواری، سواری بر موتورهای پرشی و ... جای دیگر تفریحات را برای کودکان گرفته اند. تورهای سافاری سه تا چهار ساعت بوده و قیمتشان در طول سال متفاوت است. در این تور با اتومبیل های مخصوص از روی تپه های شنی رد شده و بعد از ظهر را در کمپ به دور آتش رقص و آوازهای محلی، را تماشا کنید. البته میتوانید خوشمزه ترین غذاهای این کویر را امتحان کرده و یا یک قلیان و قهوه عربی همراه با خرمای تازه برای خود سفارش دهید. خانم ها آرایش های سنتی با حنا را فراموش نکنند.

سافاری بیابانی دبی