تجربه ماساژ تایلندی در بهترین سالن های ماساژ تایلند : تقریبا تمام کشورهای توریستی آسیایی مثل ترکیه، دبی و چین جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارند که میتوانند توریست ها و گردشگران سراسر دنیا را به سمت خود جذب کنند. خیلی چیزها مثل جزایر، سواحل، جاذبه های تفریحی و پارک های ملی در تایلند هستند که باعث جذب توریست ها می شوند اما یکی از مهم ترین عامل جذب توریست ها به این کشور، ماساژ معروفشان است. ماساژ تایلندی زبانزد تمام مردم دنیا بوده و این کشور به نوعی صاحب سبک است. تمام دنیا ماساژ تایلندی را می شناسند. اگر به تایلند سفر کرده اید و هنوز ماساژ تایلندی را امتحان نکرده اید، بازنگردید! معمولا بعد از یک بازدید طولانی و خرید از مراکز خرید، عضلات بدن خسته شده و نیاز به استراحت دارد، در همین لحظه یکی از سالن های ماساژ بانکوک را پیدا کرده و ماساژ تایلندی معروف را تجربه کنید. 

تجربه ماساژ تایلندی در بهترین سالن های ماساژ تایلند

معرفی ماساژ تایلندی 

ماساژ تایلندی به دو قسمت تای ماساژ و فوت ماساژ تقسیم شده است. ماساژی که یک ساعت به طول انجامیده و در آن تنها هر دو پا تا زیر زانو و تک تک انگشتان را ماساژ دهند، و همینطور در عرض سه و یا چهار دقیقه پشتتان را ماساژ میدهد. این ماساژ قیمتی یکسان با تای ماساژ دارد. محیط سالن های ماساژ معمولا کم نور بوده و ماساژورتان که بیشتر یک خانم بالای چهل سال سن می باشد، ابتدا پاهای شما را در لگن پر از اب و گل قرار داده و سپس شما را به اتاق های بعدی راهنمای می کند تا برای ماساژ آماده شوید. در اتاق بعدی یک دست لباس راحتی که پیراهن و شلوار می باشد به شما داده تا بپوشید. سپس ماساژور نور اتاق را کم کرده و کار خود را شروع می کند. ماساژور کار خود را از کف پا شروع کرده و سپس به پشت ران ها، بعد کمر و گردن و در آخر به حرکات کششی میرسد. این ماساژ یک ساعت به طول انجامیده و تمام خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. 

معرفی ماساژ تایلندی

انواع ماساژ تایلندی

ماساژهای تایلندی به چند دسته زیر تقسیم می شوند : 

  • ماساژ با روغن : در این ماساژ، ماساژور بدن شما را با روغن های مخصوص چرب کرده و سپس دستش را با قدرت روی بدن شما سر میدهد. 
  • ماساژ صورت : از اسمش مشخص است که ماساژ مخصوص برای صورت می باشد. 
  • تای ماساژ با کارپو : درواقع کارپو یک جور بغچه بوده که شباهتی به حبه سیر پوشیده شده داشته و داخل ان از گیاهانی خوش بو و دارویی پر شده است. بعد از پنجاه دقیقه تای ماساژ، کارپو را چندین بار داغ کرده و به پشت شما می زنند. 
  • ماساژ با ماهی
  • ماساژ با بدن

انواع ماساژ تایلندی

هزینه ماساژ تایلندی

برای توریست ها و گردشگران تور تایلند هزینه این ماساژ در بانکوک 350 بات می شود. همینطور بعضی از مراکز مربوطه تا چهارصد بات قیمت دارند. هزینه یک تای ماساژ همراه با کارپو در شهر بانکوک نیز 550 بات می باشد. 

هزینه ماساژ تایلندی

بهترین سالن های ماساژ تایلندی در شهر بانکوک

سالن ماساژ اورگانیک پانپوری بانکوک

سالن ماساژ اورگانیک پانپوری، برای توریست های تور لحظه آخری تایلند و مشتریان خود خدمات لاکچری و بسیار خوبی ارائه میدهد. این سالن طراحی دکوراسیون زیبا و به سبک مدرن اسیایی داشته که در آن چوب و سنگ مرمر باهم ترکیب شده اند و فضایی آرام بخش ایجاد کرد اند. میتوان گفت که دکوراسیون این سالن به تنها میتوان ارامشی باورنکردنی به شما بدهد. این سالن ماساژ تایلندی، انواع مختلف ماساژهای تایلندی را با ماساژورهای حرفه ای ارائه میدهد. 

سالن ماساژ اورگانیک پانپوری بانکوک

سالن ماساژ بان سابای بانکوک تایلند

احساس آرامش واقعی را در سالن ماساژ بان سابای بانکوک بدست اورید. این سالن ماساژ خدمات بسیار باکیفیت و فوق العاده عالی را به مشتریان خود ارائه کرده و یکی از محبوب ترین سالن های ماساژ تایلندی بین مردم بانکوک و توریست ها می باشد. در سالن ماساژ بان سابای انواع ماساژها با روغن های مختلف خوش عطر و بو را تجربه خواهید کرد. 

سالن ماساژ بان سابای بانکوک تایلند

سالن ماساژ راز ارگانیکا بانکوک تایلند

سالن ماساژ راز ارگانیک یکی دیگر بهترین سالن های ماساژ در تایلند بوده که باید حتما آن را امتحان کنید. این سالن ماساژ محیطی بسیار تمیز داشته و آرامش طبیعت را به توریست ها و بازدیدکنندگان ارائه میدهد. در این سالن، علاوه بر بدن، ذهنتان نیز به آرامش خواهد رسید. 

سالن ماساژ راز ارگانیکا بانکوک تایلند

سالن ماساژ بامبو بانکوک تایلند

اگر از گشت و گذار در شهر بانکوک خسته شدید و نیاز به انرژی دوباره و استراحت دارید، سالن ماساژ بامبو بهترین گزینه است. این سالن ماساژ خدمات بسیار زیادی به مشتریان خود ارائه داده و دارای انواع ماساژ تایلندی سنتی، ماساژ سم زدایی، ماساژ رفلکسولوژی و .... می باشد. کارکنان سالن ماساژ بامبو همه حرفه ای و اموزش دیده بوده و به خوبی با شما رفتار خواهند کرد. 

سالن ماساژ بامبو بانکوک تایلند

سالن ماساژ سنتی وات فو تایلندی

معبد وات فو از دوران پادشاه راما سوم افتتاح شده و از همان زمان به ماساژ طبی و سنتی بسیار مشهور است. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند از سراسر این کشور به این معبد می آیند تا یک ماساژ حرفه ای و لذتبخش بگیرند. جدا از قسمت ماساژ وات فو، این معبد یکی از مهم ترین و زیباترین معابد کشور تایلند بوده که بازدید از آن واجب است! 

سالن ماساژ سنتی وات فو تایلندی

سالن ماساژ دیوانا بانکوک تایلند

از دیگر سالن های فوق العاده بانکوک برای ماساژ تایلندی میتوان سالن ماساژ دیوانا را مثال زد. این سالن ماساژ های درمانی به شما آرامش واقعی را هدیه می دهد. همه ماساژورها و کارکنان این سالن بسیار حرفه ای بوده و در کمال لطافت و حرفه ای بودن، شما را ماساژ میدهند. پیشنهاد ما به شما در سالن ماساژ دیوانا، ماساژ گرم روغن است. با این ماساژ بدنتان کاملا شارژ شده و انرژی خواهید گرفت. 

سالن ماساژ دیوانا بانکوک تایلند

سالن ماساژ هیوا تایلند

در سالن ماساژ هیوای بانکوک، ماساژ توسط بهترین و حرف ای ترین درمانگران تایلند انجام می شود. این سالن ماساژ بسیار مدرن و لاکچری بوده و با رنگ های مختلف و آرامش بخشی طراحی شده است. ماساژورهای این سالن از بهترین و خوش بو ترین اسانس ها و عطرهای مخصوص ماساژ برای اینکار استفاده می کنند. در هر ماساژی که انتخاب کنید، ماساژ های سی دقیقه ای با عطرهای مختلف وجود دارند. 

سالن ماساژ هیوا تایلند